Live musik, cocktail-bar og streetfood på fredag mod HIK

Lyngby skal forsøge at nappe sin fjerde hjemmesejr, når de gule fra Hobro kommer forbi Lyngby Stadion til en kamp om tre vigtige point. Vi kommer til at fylde Faxe Kondi Fanzonen med forskellige aktiviteter, konkurrencer, ligesom flere førsteholdsspillere vil kigge forbi og lege med, skrive autografer og uddele massere af highfives!

GÅ IKKE GLIP AF EN HYGGELIG AFTEN – KØB BILLET TIL OPGØRET HER

Før under og efter kampen kan man komme forbi vores streetfood-område i fanzonen. Her kan du sætte tænderne i Smokestack-BBQs lækre pulled pork burgere eller smage forskellige crepes hos Crepes a la Cart.

For at slukke tørsten, kan du nyde cocktails hos Bartenderiet eller nappe en fadøl i en af Johns boder som begge også er at finde i fanzonen. Ikke nok med det, vil “Den lange Duo” sørge for at spille fanzonen op med lidt livemusik med diverse covernumre. Derudover kigger Kræftens Bekæmpelse forbi fanzonen, hvor de pynter op med lyserødt i anledningen af vores Støt-Brysterne-kampagne. Det kan du læse om her.

Som en del af vores ”Støt Brysterne”-kampagne har du også muligheden for at få fat i unikke Lyngby-ting eller -oplevelser, mens du samtidig støtter en god sag. For vi har nemlig oprettet vores egen auktions-side, hvor du kan byde på special-designet spillertrøjer, matchworn spillertrøjer fra førsteholdet der er signeret, unikke oplevelser som rundvisning på Lyngby Stadion og meget mere. Du finder det ved at klikke her. Vi har også fået hjælp af vores fantastiske partnere, der har doneret “gaver”, der kan bydes på, og der skal lyde en stor takt til dem. Auktionerne slutter fredag d. 27. september kl. 10:00. Så skynd dig byd!

Klik her og find auktions-siden her

Du kan købe billet til opgøret og se det resterende program nedenfor, som også løbende vil blive opdateret – så hold øje!

Køb dine billetter her: https://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbkhob27092019

Du kan også blive en fast del af Lyngby-fællesskabet fra blot 50 kr. om måneden med et sæsonkort til alle Lyngbys Superliga-hjemmekampe! Se hvordan lige her: https://shop.lyngby-boldklub.dk/season_cards
_____

17:00 – Lyngby Stadion åbner, hvor Haakon og vores nye maskot Black Jack står klar ved indgangen og tager imod små og store vikinger.

17:00-18:30 – Konkurrencer og aktiviteter i Faxe Kondi Fanzonen

19:00 – Kampstart Lyngby Boldklub – Hobro IK

19:50 – Støt Brysterne-pausekonkurrence

20:45 – Kampen er slut.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk