Optakt & trup: Oprykkerduel om vigtige point

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

3F-Superligaens 10. runde byder på oprykkerduel mellem Silkeborg IF og De Kongeblå fra Lyngby Boldklub søndag eftermiddag på JYSK Park i Silkeborg. Dermed er der lagt op til duel om vigtige point, hvor Lyngby-holdet med en sejr kan udbygge afstanden til bunden af rækken. Her ligger Silkeborg IF aktuelt sidst med tre point, hele seks point op til Lyngby Boldklub, hvor De Kongeblå med en sejr kan øge afstanden til ni point. Dermed har holdet bruge for maksimal støtte, når kampen fløjtes op søndag kl.14.00, og de kongeblå-fans har nu muligheden for at tage med fanbussen til opgøret, hvor der med i prisen vil være billet til opgøret, øl sponsoreret af spillertruppen og mulighed for at vinde ‘matchworn’ trøjer – Tilmelding kan ske gennem linket her!

Truppen til kampen:
28. Frederik Schram
31. Thomas Mikkelsen
4. Patrick da Silva
6. Frederik Winther
7. Jesper Christjansen
8. Gustav Marcussen
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
11. André Riel
14. Nicolai Geertsen
15. Emilio Simonsen
16. Emil Nielsen
18. Kevin Tshiembe
20. Kasper Jørgensen
21. Kasper Enghardt
22. Magnus Westergaard
25. Adnan Mohammad
26. Frederik Gytkjær
30. Marcel Rømer

Klar til Superligaen? – Find dit merchandise i Lyngby Shoppen!
Shop merchandise her

Rundens modstander: Silkeborg IF
Oprykkerne fra Silkeborg IF har i denne sæson af 3F-Superligaen fået en svær start uden sejre i holdets ni kampe hidtil. Med tre uafgjorte og seks nederlag er SIF aktuelt sidst i 3F-Superligaen med tre point inden søndagens opgør. Holdet har i Ronnie Schwartz en brandvarm angriber, der til trods for holdets mindre gode resultater, stadig har scoret fem mål i denne sæson. Søndagens opgør bliver også et gensyn med den tidligere ‘fan-favorit’ Mathias Hebo, der aktuelt er udlejet til Silkeborg IF fra Vejle BK for resten af 2019.

Adgangsforhold
Til opgøret i Silkeborg henvises alle medrejsende fans til i Away-afsnittet på 17 Tribunen, den østlige endetribune, hvor der er både sidde- og ståpladser. Vi anbefaler fans køber deres billetter online og dermed undgår kø samt ventetid på JYSK Park. Her vil vi blive tildelt et overdækket afsnit til opgøret, hvor fanbussen kører fra Lyngby direkte til JYSK Park. Har du ikke allerede tilmeldt dig, kan du gøre dette gennem linket HER hvor der i prisen er inkluderet billet til opgøret, øl sponsoreret af spillertruppen og chancen for at vinde en ‘macthworn’ Lyngby-trøje!

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto: (c) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk