Johannes Fog forlænger med Lyngby Boldklub!

Vi er utrolig stolte af at kunne præsentere, at Johannes Fog forlænger deres partnerskab med Lyngby Boldklub. Johannes Fog har været med igennem både gode og hårde tider i klubben, og de har altid været en solid støtte i partnernetværket. Vi er mægtig glade for samarbejdet, hvor vi deler nogle essentielle værdier i at ville levere kvalitet og have et lokalt samarbejde og nærvær. Johannes Fog er også flittige gæster på Lyngby Stadion, og man finder dem både i Carl Ras Loungen og tribunen, hvor deres medarbejdere støtter på lægterne.

Hos Johannes Fog er man også glade, og de er ligeledes stolte af samarbejdet med Lyngby Boldklub. Vi har taget en snak med forretningsdirektør i Johannes Fog, Jan Holck, der havde rosende ord til overs for partnerskabet med Lyngby Boldklub, og han glæder sig til endnu flere oplevelser med De Kongeblå. Hør interviewet med ham i nedenstående video.

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.