De Små Vikinger runder imponerende milepæl – et år før tid!

Vi har i Lyngby Boldklub nået endnu en milepæl, da vores børneklub “De Små Vikinger” forleden rundede 1.000 medlemmer, og vi har sidenhen også rundet 1100 medllemmer. Klubben har oplevet en stor interesse i 2019, hvor medlemmerne er strømmet til, og flere af de yngste kommer oftere på stadion og benytter vores fantastiske Faxe Kondi Fanzone på kampdagene!

Bliv en fast del af De Små Vikinger!
MELD DIT BARN IND HER!

3-års planen: Børneklub milepæl nået et år før tid!
Da børneklubben rundede 1.000 Kongeblå-medlemmer, var det ikke bare et rundt tal, vi nåede, men en milepæl i vores 3-årsplan. Målet for “De Små Vikinger” var at runde 1.000 medlemmer i 2020, hvilket vi sammen har formået at opfylde et år før tid! Dette er vi stolte af og et tegn på udviklingen af fan-basen den seneste tid, hvor vi pt. har 3.779 tilskuere i gennemsnit til vores kampe på Lyngby Stadion, hvilket er over 50% højere, end sidst vi var i Superligaen.

“De Små Vikinger” – Gratis børneklub og entré for alle op til 14 år!
Vores klub for de helt unge fans er ikke var endnu et medlemsskab, men en klub der giver adgang til samtlige kampe på Lyngby Stadion kvit og frit! Medlemsskabet er gratis i hele perioden fra 0-14 år, Derudover kan du glæde dig til at modtage tilbud om unikke fan-oplevelser for børn, eksempelvis rundtur på stadion på en kampdag, møde med spillerne og meget andet.

Som medlem får du glæde af:
• Personligt medlemskort
• Gratis adgang til hjemmekampe på Lyngby Stadion
• Personlige fødselsdagshilsener fra sin yndlingsspiller sendt med posten
• Særlige børneevents – Rundtur på stadion, få at lov spille mod spillere, se en træning
• Gave på fødselsdag kan afhentes i shoppen på kampdage
• 10% rabat på alt i shoppen på kampdage
• Indmeldingsgave udleveret ved afhentning af medlemskort

Indmeldelse kan ske på hjemmesiden eller gennem linket HER!

Bliv Superliga-klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (C): Lyngby Boldklub