Lyngby Boldklub indgår nyt partnerskab med Magasin, der udvider engagementet hos Lyngby Boldklub og bliver Toppartner.

Magasin Lyngby og Lyngby Boldklub har de seneste 12 måneder samarbejdet på lokalt niveau – blandt andet med brandet indhold på Lyngby Boldklubs sociale medier samt med initiativer i forbindelse med klubbens hjemmekampe. Eksempelvis har Lyngby-spillerne lavet makeovers i varehuset i Lyngby, og denne sommer var det Magasin, der ”gav den første” da Lyngby Boldklub vendte tilbage til 3F Superligaen med en sejr over AaB i første spillerunde.

Det nye partnerskab skal bringe endnu mere indhold og aktivering til live, og Magasin glæder sig til det kommende samarbejde:

”Vi har længe været glade for vores samarbejde med Lyngby Boldklub, og det er ikke kun, fordi mange af os går rundt med kongeblå hjerter. Vi kan også se, hvor stor betydning det har for borgerne i Lyngby, og derfor vil vi gerne være med til at skabe endnu flere fede oplevelser. Som toppartner kommer vi til at kunne lave endnu mere larm i byen, og I kan roligt glæde jer. Vi har mange ting på tegnebrættet,” fortæller Store Manager i Magasin Michael Dupont.

Også hos Lyngby Boldklubs kommerciel chef Kristian Maimann er der glæde at spore. Klubben har arbejdet målrettet med aktivering for blandt andre Magasin, der betyder meget for klubben:

”Vi har en strategi om at få hele byen med, og her betragter vi Magasin som en af de vigtigste virksomheder for os. Magasin og Lyngby Boldklub deler både historiens vingesus og fortællingen om fremtiden, og vi oplever at Magasin både viser oprigtig interesse og tillid til den 3-årsplan, vi har lagt i klubben samt det ejerskab, som Friends of Lyngby står for”

”Vi har allerede samarbejdet på kampagneniveau med succes og lavet aktivering lokalt og digitalt, og vi glæder os til at brede det endnu mere ud – til glæde og gavn for vores fans, publikum og Magasins kunder. Magasin er i forvejen et landskendt brand, og vi er både stolte og ydmyge overfor at få lov til at arbejde med aktiveringen af Magasin – både til vores kampe i 3F Superligaen, men i høj grad også på sociale medier, der fylder fortsat mere og mere i vores partnerskaber” fortæller Kristian Maimann.

Som del af det nye partnerskab med Magasin kan de mere end 63.000 Goodie Card-kunder i Magasin Lyngby kan se frem til en invitation til Lyngby Stadion i løbet af indeværende sæson. Dertil kommer videoaktivering samt tiltag for tilskuere i forbindelse med flere hjemmekampe.

Læs mere om vores partnermuligheder her

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.