Udlejede Snorre udtaget til ‘det nye’ U21-landshold

Denne sommer søgte vores målmand Oskar Snorre nye græsgange for at opnå fast spilletid, hvor han blev udlejet frem til årsskiftet hos norske Haugesund FK. Vores unge keeper har gennem det seneste år været en fast del af den tidligere U21-landstræners trup samt var med til U21-slutrunden denne sommer, hvor der efterfølgende har været udskiftning på trænerposten. Her er Albert Capellas kommet i spidsen, og han har erstattet det tidligere førstevalg Daniel Iversen som blev ‘for gammel’ med Oliver Christensen fra OB. Senere hen er Oskar Snorre blevet efterudtaget.

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

U21-landsholdet spiller to landskampe ved den kommende samling, hvor Ungarn og Rumænien kommer på besøg i Aalborg. Første kamp er imod Ungarn, som kommer på besøg til en testkamp, inden det går løs i EM-kvalifikationen imod Rumænien. Kampene spilles som følgende:

Danmark – Ungarn
D. 6/9 – Kl. 18.30
Aalborg Stadion

Danmark – Rumænien (TV – 6’eren)
D.10/9 – Kl. 18.30
Aalborg Stadion

Bliv Superliga-klar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Status fra Haugesund: Spilletid og point i første kampe
Efter lejeaftalen kom i hus, har Snorre spillet de seneste to opgør for Haugesund FK, der aktuelt indtager 9. pladsen i den norske Eliteserie. Dermed har opholdet i Norge indtil videre været en spillemæssig gevinst, hvor det dog kun er blevet til et enkelt point for Haugesund. Der restere 10 kampe af sæsonen i Norge, hvor sæsonen kører fra vinter til vinter.

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (C): Per Kjærbye / Fodboldbilleder.dk