Mohammed Fazal og Jonathan Ægidius udtaget til U18-landsholdet!

Da landstræner Lars Knudsen udtog truppen til det danske U18-landshold, var det med Kongeblå deltagelse til den kommende mini-turnering i Holland. Vores målmand Jonathan Ægidius er med i truppen, efter at have stået 11 kampe for U17-landsholdet, samt tre for U16-landsholdet. Ny mand i truppen var også Mohammed Fazal,  da landstræner Lars Knudsen udtog sit mandskab frem imod mini-turneringen for U18-landsholdet. Forud venter tre kampe i Holland, hvor De Kongeblå-talenter kommer til at prøve kræfter imod spændende fodbold-nationer.

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Til landsholdssamlingen i Holland kommer de danske talenter til at spille tre kampe ved miniturneringen, som spilles på Sportspark De Bosk samt Sportspark Marsdijk. Her bliver talenter testet, hvor de i første opgøret møder værtsnationen Holland efterfulgt af et møde med Mexico og til sidst USA inden turen igen går hjem imod Danmark.

U18-landsholdets kommende kampe:

Holland – Danmark
05.09.2019 –  kl. 18.30
Sportspark De Bosk, Harkema

Mexico – Danmark
07.09.19 – kl. 15:00
Sportspark De Bosk, Harkema

Danmark – USA
09.09.19 –  Kl. 18:30
Sportspark Marsdijk

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto / (C): Per Kjærbye, Fodboldbilleder.dk