Optakt & trup: De Kongeblå rejser til Jylland hvor AC Horsens venter

Entré:
– Ved køb af billet online: 100,-
– Ved køb af billet på stadion: 120,-

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Efter sidste weekends flotte sejr over Randers FC, skal De Kongeblå en tur til Horsens denne weekend. Lyngby formåede efter sidste weekends sejr at rykke væk fra bunden af tabellen og nu har vi endnu en god mulighed for at sætte yderligere point på kontoen. AC Horsens ligger aktuelt på en 11. plads med tre point op til De Kongeblå på 8. pladsen, dermed er kampen utrolig vigtig for begge hold på søndag. Lyngby har ikke vundet i de seneste fire Superliga-kampe imod “Den Gule Fare”, hvilket statistisk taler imod en Kongeblå-sejr. Derfor håber vi mange Lyngby-Fans tager turen til Østjylland og støtter vores helte fra Kongens Lyngby!

Truppen til opgøret:
– Thomas Mikkelsen
– Frederik Schram
– Patrick Da Silva
– Marton Ørnskov
– Freedrik Winther
– Jesper Christjansen
– Gustav Marcussen
– Lasse Fosgaard
– Rezan Corlu
– Nikolai Geertsen
– Emilio Simonsen
– Emil Nielsen
– Kevin Tshiembe
– Kasper Jørgensen
– Kasper Enghardt
– Magnus Westergaard
– Adnan Mohammed
– Frederik Gytkjær

Med som 19. mand i truppen er Andre Riel og Marcel Rømer, som er rejst med De Kongeblå til AC Horsens.

Bliv klar til Superligaen i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Rundens modstander: AC Horsens
AC Horsens har inden denne runde, vundet 2 kampe i 3F-Superligaen hvor begge kampe er vundet på udebane. Holdet har i denne sæson haft det svært på hjemmebane, hvor det endnu ikke er blevet til point endnu og er eneste hold der ikke har fået point på hjemmebane endnu. “Den Gule Fare” har i Haller Hansson, Simon Okusun og den tidligere Lyngby-profil Michael Lumb tre profiler som er værd at holde øje med i opgøret.

Adgangsforhold:
Hvis du kører til Horsens i bil, så skal du benytte vores separate parkeringsareal på den nordlige side af CASA Arena Horsens med indkørsel på toppen af bakken på Langmarksvej – følg skiltet “Forum Backstage” og benyt den bageste parkeringsplads. Bilister fra motorvejen skal køre fra ved Horsens V-afkørslen og forsætte ad vejen mod Horsens – der er skiltning til CASA Arena Horsens. Adressen til parkeringen er: Strandlyst, 8700 Horsens.

Alle tilskuere på CASA Arena Horsens skal altid føle sig velkomne, og derfor skal alle tage hensyn til hinanden – det gælder tilskuere, officials, kontrollører, servicepersonale og andre, der har et ærinde på stadion hvor ordensreglementet kan læses her

Billetter kan købes online her til 100,- eller i døren på stadion for 120,-

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!