Rekord-salg af sæsonkort!

For andet år har vi solgt flere sæsonkort end året før, og denne gang er faktisk endnu mere speciel. Vi har nemlig solgt rekord mange, da vi aldrig har solgt så mange, som vi har i år. Det er vi stolte af, og I skal have en kæmpe tak for støtten. For os er Lyngby Boldklub et fællesskab, og vi er dybt taknemmelig for, at flere og flere vil være med i det fællesskab. Vi vil være Sammen for Lyngby, og vi vil have hele byen med, og der er det fantastisk at mærke, at det vil I også.

I forhold til stigningen i sæsonkort, er der sket en stigning på over 30% i forhold til sidste år, og vi har rundet over 550 sæsonkort. Blandt andet har der været en stor stigning i abonnementer, hvor man kan betale månedsvis for sit sæsonkort, og derved undgå at betale for kampe, der allerede er spillet i sæsonen. Som noget nyt i år har vi tilbudt billigere sæsonkort til unge mellem 14-17 i kategorien “Studerende/ungdom”, og folk der har fornyet deres sæsonkort har haft mulighed for at skifte fra engangsbeløb til abonnement.

Vi forsøger hele tiden at forbedre vores produkt, og i år har vi fået det nye Postgaarden Madhus med som partner, hvor de har tilbudt nabokort til vores sæsonkortholdere, og vi har i samarbejde inviteret til nabokort-dag hos dem efter Randers-kampen d. 25. august. Andre fordele har været, at man kan tage gæster med via sit sæsonkort, hvilket senest var muligt mod AGF, og dette tilbud vil helt sikkert gentage sig senere på sæsonen. Vi har også holdt særlige konkurrencer kun for sæsonkortholdere, hvor man har kunne vinde unikt merchandise såsom signerede trøjer. I vores 3-års plan har vi som mål at få 700 sæsonkortholdere inden udgangen af 2020, og vi håber, I vil være med til at opnå det mål!

Du kan stadig nå at være med i fællesskabet
Det er stadig muligt at købe sæsonkort, hvor muligheden for abonnement gør, du ikke betaler for kampe, du ikke har været til. Priserne starter fra 50 kr. om måneden, og I kan se alle priserne nedenfor.

Du kan købe dit sæsonkort til Lyngby Stadion her.

EngangsbeløbAbonnement*
Voksen, ståplads900 kr.75 kr. pr. mdr.
Studerende/ungdom, ståplads**600 kr.50 kr. pr. mdr.
Pensionist, ståplads600 kr.50 kr. pr. mdr.
Voksen, fast siddeplads1200 kr.100 kr. pr. mdr.
Studerende/ungdom, fast siddeplads**900 kr.75 kr. pr. mdr.
Pensionist, fast siddeplads900 kr.75 kr. pr. mdr.
Børn under 14 år – De Små Vikinger***Gratis***
Børn under 14 år – De Små Vikinger + fast siddeplads300 kr.25 kr. pr. mdr.

Du kan købe sæsonkort til Lyngby Stadion her.

*) Ved abonnement er der en min. bindingsperiode på 6 mdr. derefter er opsigelsesperioden løbende mdr.+1 mdr. Opsigelse skal sendes via mail på: shop@lyngby-boldklub.dk.

**) Er du mellem 14-17 år, kan du købe sæsonkort til Studerende/ungdomspris. Du skal ved stikprøvekontrol kunne fremvise legitimation.

***) Børn under 14 kan melde mig sig ind i børneklubben De Små Vikinger og få gratis adgang til alle hjemmekampe på Lyngby Stadion, men skal barnet have reserveret siddeplads med navn på sædet, skal man købe sæsonkort.

Sæsonkortet gælder til ALLE hjemmekampe i 3F Superligaen & DBU Pokalen.

Børneklub – De Små Vikinger
De Små Vikinger er et fodboldfællesskab for de mindste, som kan nyde fodbolden og fællesskabet i sjove og afslappede rammer.
De Små Vikinger er for alle børn under 14 år, og hvis man melder sit barn ind giver det fri adgang til alle hjemmekampe på Lyngby Stadion. Der vil også være særlige events for børn, personlige fødselsdagshilsener og flere fordele, som man kan læse om her.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) Per Kjærbye, fodboldbilleder.dk