Akademi-weekend: Flotte sejre i fantastisk Lyngby-weekend!

Efter sidste weekends blandede resultater med tre sejre og to nederlag var det igen tid til, at vores akademi-hold skulle i aktion denne weekend. Vores U19- og U17 hold fik begge besøg af Esbjerg fB i to kampe, der skulle vise sig at blive målrige og med gode kongeblå præstationer. U15- og U14 holdene har deltaget i Crowne Plaza Elite Cup denne weekend, hvilket I kan læse mere om i de kommende dage, samt U13-talenterne fik en flot sejr over KB hjemme på Lyngby Stadion. Dermed en succesfuld weekend for vores talenter, hvilket I kan læse mere omkring længere nede i artiklen!

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

U19: Lyngby Boldklub 3-2 Esbjerg fB
Klubbens ældste talenthold spillede i weekenden imod Esbjerg fB, hvor U19-drengene havde styr på opgøret hele vejen igennem. Vi førte 2-0 til pausen efter en god præstation i første halvleg, hvor De Kongeblå var fuldstændigt i kontrol. Anden halvleg blev lidt mere rodet end første og opgøret sluttede dermed 3-2 til Lyngby, som kom tilbage på sejrssporet efter sidste weekends nederlag til BIF. Dermed er mandskabet nu på tavlen i den nye sæson efter tre point og en godkendt indsats imod Esbjerg fB.

U17: Lyngby Boldklub 4-1 Esbjerg fB
Vores U17-talenter er kommer forrygende fra start i den nye sæson, hvor holdet har lavet otte mål i sæsonens to første kampe! I weekenden gik det ud over Esbjerg fB, der blev sendt hjem til vestkysten med et 4-1 nederlag. De Kongeblå var i kontrol hele kampen igennem, hvor vi havde en 2-1 føring til pausen. Dermed er U17-holdet kommer glimrende fra start, med to sejre i de to første kampe hvor Brøndby IF blev besejret sidste uge.

U13: Lyngby Boldklub 2-1 KB
Vores unge Lyngby-talenter mødte lørdag KB hjemme på Lyngby Stadion, hvor drengene skulle møde et stærkt KB-mandskab. U13-mandskabet startede ud med at skulle finde rytmen i opgøret det første kvarter, men satte sig derefter på opgøret og spillede i et højt tempo med og uden bolden. Holdet kunne gå til pause med stillingen 1-1, inden Sashwat afgjorde opgøret i anden halvleg med sin scoring til 2-1. Dermed vandt de unge talenter opgøret og startede weekenden godt ud for det Kongeblå akademi.

Weekendens samlede resultater:
U19: Lyngby Boldklub 3-2 Esbjerg fB
U17: Lyngby Boldklub 4-1 Esbjerg fB
U13: Lyngby Boldklub 2-1 KB

U15 & U14 har denne weekend spillet Crowne Plaza Elite Cup, hvor der kommer en opdatering fra turneringen senere. Turneringen var med stor succes for det ene mandskab, som I kan læse mere om i de kommende dage!

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.