Kom med Lyngby Boldklub til stor åbningsfest i Postgaardens Madhus!

Postgaard har det seneste års tid været under renovation, hvor nye spændende restauranter er kommet til byen. På lørdag d.24 august mellem 14.00 og 17.00 vil de tre nye restauranter i Postgaard sammen holde fælles åbningsfest, for at fejre Lyngbys nye madhus. Der vil igennem hele dagen være aktiviter for hele familien, samt smagsprøver på mad og drikkevarer fra restaurenterne.

Der er sket meget i Lyngbys gamle postgård, siden renoveringen de seneste måneder, hvor tre nye restauranter er kommet til byen i de historiske omgivelser. Først burgerrestauranten Cock’s & Cows, så det italienske trattoria Pizzeria Luca og til sidst de økologiske kyllingekvinder fra Chicks by Chicks. Disse tre restauranter udgør nu Lyngbys nye madhus, som stræber efter at være byens gastronomiske samlingspunkt og dette skal fejres med en stor fælles åbningsfest!

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Aktiviteter for hele familien!
På dagen vil der være mad og drikkevarer fra de tre restauranter, som vil servere retter for både børn og voksne. Dertil kigger to førsteholdsspillere fra Lyngby Boldklub forbi og vil afholde en  jongleringskonkurrence og skrive autografer til alle interesserede, så der skulle være noget at glæde sig til for både de mad- og fodbold glade denne dag.

”Det har været nogle travle måneder med tre åbninger inden for meget kort tid, men nu føler vi endelig, at vi er kommet ordentligt på plads, og det synes vi er værd at fejre sammen med en masse af de mennesker som bor i området. Derfor glæder vi os helt vildt til arrangementet, og håber at mange vil kigge forbi og hilse på,” siger Daniel Vesti Knuttel, som er med i ejergruppen omkring Postgaarden Madhus.

Postgaarden vil være en del af lokalsamfundet i Kongens Lyngby
Med åbningen af Postgaardens madhus har Daniel Vesti Knuttel et klart budskab ”Det er da muligt, at nogle tænker, at nu har vi ligesom hørt jer, men det handler helt grundlæggende om, at vi ikke bare vil drive restaurationer her. Vi vil være med i lokalsamfundet, og vi vil tættere på de mennesker som bor her, så vi kan lære dem at kende, og de kan lære os at kende, og det er bare nemmere når man åbner dørene til huset. Af samme grund har vi også lavet et samarbejde med Lyngby Boldklub og engageret os i Handelstandsforeningen.”

Vi håber at se mange Kongeblå-fans til åbningsfesten lørdag d.24 august mellem 14.00 og 17.00!

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.