U16-landsholdet: Tre Lyngby-talenter udtaget til mini-turniering i England

Det danske U16-landshold er for tiden i fodboldens hjemland for at spille en mini-turnering i England. Her mødte talenterne England søndag d. 18 august, hvor alle tre Lyngby-spillere startede inde. Tirsdag d. 20 august møder Danmark de grønne fra Irland, og begge opgør spilles på St. George’s Park. U16-landstræner Søren Hermansen har udtaget truppen, og i blandt den tidligere Lyngby-træners 20 udvalgte spillere er tre Lyngby-talenter. Forsvarsspiller Gustav Mortensen, midtbanespiller Lauge Sandgrav og angriberen Oliver Sylvest skal alle tre repræsentere Lyngby Boldklub i de U16-landskampene.

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Vi ønsker de tre Lyngby-drenge held og lykke med kampene, hvor interesserede Lyngby-fans kan følge med på Facebook gennem siden “Ungdomslandsholdene – herrer”. Her kommer startopstillingerne, billeder og highlights ud, samt til enkelte kampe er der liveopdateringer fra kampen i en tråd.

Spilledato/sted:

– England – Danmark d.18/8 kl. 14:00 (lokal tid), St George’s Park
– Irland – Danmark d.20/8 kl. 13:00 (lokal tid), St George’s Park

Tre Lyngby-talenter udtaget til U16-landsholdet
SE HELE TRUPPEN HER

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto (c): DBU / Dansk Boldspil Union