Kom og leg i Delta Funs legeland mod RFC

Vi får gæster fra Kronjylland, når Randers FC kommer på besøg på Lyngby Stadion kl. 12:00. Vi skal forsøge at bygge på det flotte tilskuertal, vi har skabt i fællesskab denne sæson, hvor vi senest var 5475 mod AGF, og for sæsonen ligger vi på et snit på 3871. Delta Fun er endnu en gang til stede, og de fylder fanzonen med deres oppustelige legeland, så for de mindre vikinger har mulighed for rigtig at boltre sig. I fanzonen vil deres også være ansigtsmaling og tegne-workshop, hvor nogle af førsteholdsspillerne kigger forbi. Jesper Tornbjerg kigger også forbi fanzonen med sin børnebogsserie “Victoria & Verdensmålene”, og man vil også have mulighed for at købe hans bøger.

Køb dine billetter her: https://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbkranders25082019

Du kan blive en fast del af Lyngby-fællesskabet fra 50 kr. om måneden med sæsonkort til alle Lyngbys Superliga-hjemmekampe ! Se hvordan lige her: https://shop.lyngby-boldklub.dk/season_cards

_____
10:00 – Lyngby Stadion åbner, og Delta Fun inviterer indenfor i deres mobile legeland i fanzonen, hvor Haakon står klar ved indgangen og tager imod små og store vikinger.

10-12 – Ansigtsmaling i fanzonen

11-11:30 – Tegne-workshop sammen med førsteholdsspillere

12:00 – Kampstart Lyngby Boldklub – Randers FC

12:50 – Pausekonkurrence sponsoreret af dagens kampsponsor Faxe Kondi

13:45 – Kampen er slut.
_____

Vi glæder os til at se jer på stadion! #SammenForLyngby

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk