Optakt & trup: Esbjerg venter i svær udekamp

Entré:
– Ved køb af billet online: Voksen 100,- / Børn 50,-
– Ved køb af billet på stadion: Voksen 130,- / Børn 80,-

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Efter et nederlag i Telia Parken til de danske mestre fra FC København, skal De Kongeblå forsøge at rejse sig søndag, når holdet gæster havneklubben fra Esbjerg fB. Christian Nielsens mandskab kom fra Telia Parken med æren i behold, efter blandt andet en flot første halvleg, der endte 0-0. Esbjerg har fået en sløj start sæsonen med kun et point  i fem kampe, hvilket aktuelt rækker til en 13. plads. Lyngby kan derfor med en sejr på søndag ligge god afstand til bunden af 3F-Superligaen og spille sig op blandt midterholdende i rækken. Vi håber at se mange kongeblå-fans i Esbjerg på søndag, hvor du kan læse mere omkring fanbussen og adgangsforhold længere nede i artiklen.

Truppen til opgøret:

Bliv klar til Superligaen i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Rundens modstander: Esbjerg fB
Weekendens modstander fra det sydvestlige Jylland har fået en sløj start på sæsonen i 3F-Superligaen. Kun et enkelt point har Esbjerg fået i de første fem kampe, hvilket rækker til en 13. plads inden søndagens opgør. Sidste weekend tabte havneklubben således med 4-0 til Aalborg, i en kamp som Aalborgenserne dominerede hele vejen igennem. Esbjerg har flere interessante navne i truppen, der er værd at holde øje med, heriblandt målmand Jeppe Højbjerg, nyindkøbet Nicklas Røjkjær og den lynhurtige Daniel Anyembe.

Adgangsforhold:
Udebaneafsnittet er placeret i det sydøstlige hjørne på D-tribunen på Blue Water Arena. Dørene til stadion åbner en time før kampstart, hvor boderne på vores fanafsnit tilbyder du et bredt udvalg af mad (sandwich, pølser, snacks, slik) og drikke (øl, vand og kaffe).
Fanbussen kører til Esbjerg, hvor du stadig kan nå at booke plads her. Ellers hvis du kommer i bil eller tog, kan du finde mere info her.

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto: (c) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk