Optakt & trup: Mestrene venter i Telia Parken fredag aften

Entré:
– Ved køb af billet online: Voksen 135,- / Børn 70,-
– Ved køb af billet på stadion: Voksen 175,- / Børn 110,-

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Efter en vanvittig sejr over AGF i mandags, er det nu allerede tid til kamp igen for De Kongeblå-helte. De danske mestre fra F.C. København venter på udebane i Telia Parken, når 3F Superligaens 5. runde sparkes igen fredag aften kl.18.00. Vi håber, at mange fans og den fantastiske stemning fra mandagens kamp finder vej til Østerbro, for drengene for brug for alt den opbakning, vi Lyngby-fans kan give holdet fra Kongens Lyngby. Find mere information omkring billetkøb, adgangsforhold og truppen til opgøret herunder.

Truppen til opgøret:

Bliv klar til Superligaen i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Rundens modstander: F.C. København
Fredag aften gæster vi 3F Superligaens førehold fra Østerbro, der har fået en glimrende start på sæsonen med lutter sejre i de første fire kampe. Dog er Løverne presset til fredagens opgør, da holdet kun fik et 1-1 resultat i tirsdags, da holdet spillede Europa-kvalifikation imod Røde Stjerne som de igen møder på tirsdag. Dermed har værterne et presset program, hvor opgøret her er placeret imellem de to vigtigt kval-kampe.

Adgangsforhold
Til opgøret vil vores fanafsnit være på Øvre Imerco (A)-tribunen, afsnit A11 hvilket er helt oppe i hjørnet af den ene af langsiderne i Telia Parken. Du kan købe billetter til udeholdets fan-afsnit på billet.fck.dk eller i Telia Parkens billetbod. Vi opfordrer til, at du køber på forhånd – så sparer du gebyret på 40 kr., som pålægges køb på stadion. Kommer du i bil eller tog/bus, kan du finde mere info på Telia Parkens hjemmeside her. Der er til opgøret ikke planlagt nogen fælles fan tur fra Lyngby til Telia Parken, men vi håber at se mange Kongeblå-fans til opgøret fredag aften!

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto: (c) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk