Vind en matchworn Lasse Fosgaard trøje & billetter til FCK-kampen

Kunne du tænke dig at vinde en kamptrøje, som Lasse Fosgaard har spillet i? Så har du nu muligheden, og det er næsten for nemt at være med. For alt du skal gøre, er at skrive dig op til vores nyhedsbrev, og så er du med i konkurrencen om trøjen, som Lasse også har scoret i for Lyngby Boldklub. Du kan skrive dig op til vores nyhedsbrev i højre side af denne nyhed, og alt vi skal bruge er dit fornavn, efternavn og e-mailadresse.

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Vi vil også gerne sætte lidt ekstra på højtkant, og derfor er der også fem ekstra præmier. I samarbejde med Lyngby Fans har vi nemlig fået fat i ti ekstra billetter til på fredag til kampen mod FC København. Derfor trækker vi også lod blandt vores nyhedsbrevsmodtagere om 5 x 2 billetter til opgøret mod de danske mestre. Vi håber, I vil lege med, og så kan I samtidig holde jer opdateret på Lyngby-nyheder og konkurrencer #SammenForLyngby

Konkurrencen slutter torsdag d. 8. aug kl. 19:21, og vinderne vil få direkte besked.

I kan se trøjen, der er på højkant nedenfor

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.