Friends of Lyngby takker for fantastisk aften

Kære alle

I går var en helt magisk aften på Lyngby Stadion. En ting var sejren over AGF – en fantastisk præstation i sig selv, som aftvinger den dybeste respekt. Noget helt andet var den kulisse, som 5.475 tilskuere skabte om kampen. Holdet blevet klappet, hyldet og jublet frem over banen fra første Superliga-fløjt, og vi har oplevet massiv interesse og flotte tilskuertal, som viser, at opbakningen er stor! Og uden den massive støtte fra lægterne var resultatet måske blevet et andet mod AGF.

I skal vide, at jeres opbakning betyder uendeligt meget for vores projekt og endnu mere for den klub, I alle sammen holder af at støtte!

Vi har taget rigtig mange skridt som fodboldklub, der – foreløbigt – kulminerede i går. En opdateret børnezone til vores snart 1.000 børneklubmedlemmer med kunstgræs og legeaktiviteter til de yngste – hvor de første forældre nu kommer med poder i Lyngby-trøjer helt op til to timer før kampstart. En strategi om at få hele byen med der tager fra – også på tilskuerfronten, hvor vi engagerer os mere end nogensinde i skoler, moderklub, Vidensbyen og samarbejdsklubber. Vi har høj aktivitet på sociale medier samt en åben og respektfuld dialog med de stemningsskabende fans. For nu bare at nævne nogle få af vores initiativer.

Vi har genåbnet endnu en “lounge” – Klub Loungen – der allerede oplever massiv interesse. Og i går havde vi mere end 300 gæster til vores to pre-match arrangementer, hvilket vidner om, at vi også her er på rette vej.

Der er mange eksempler, og klubben har det bedre end længe – men vi skal selvfølgelig videre!! Både med en meget svær kamp på fredag mod FCK i Parken, og igen efter det. Det glæder vi os allesammen til!

Indtil da tillader vi os at bruge en dag på at nyde mandagens oplevelser – og ikke mindst rette en stor tak til alle jer, der på stadion var med til at løfte oplevelsen fra god til sublim! Det er aftener som i går, der gør det til både en fornøjelse og et meget stort privilegium at være en del af ejerkredsen bag Lyngby Boldklub.

Vi ses på stadion

Friends of Lyngby