Fyraftensbar og legeland inden AGF

På mandag d. 5. august byder vi endnu en gang inden for på Lyngby Stadion til Superliga-bold, når spiller vi mod AGF kl. 19:00. Fra kl. 17 inviterer vi til fyraftensbar på Lyngby Stadion, hvor Distinto medbringer kølig hvidvin og rosé, og der vil selvfølgelig også være kolde øl og vand klar fra Royal Unibrew.

Delta Fun kigger igen forbi med deres mobile legeland, som udover kampen mod AGF også vil være til stede ved opgørene mod Randers FC og FC Midtjylland. I kan købe billet til opgøret og se det resterende program nedenfor.

Vi vil gerne forkæle vores sæsonkortholdere lidt ekstra, så på mandag vil de kunne tage to gæster gratis med på stadion. Det kan de gøre ved at fremvise deres kort ved indgangen, og så bliver de to gæster scannet ind sammen med sæsonkortholderen.

Køb dine billetter her: https://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbkagf05082019

Du kan blive en fast del af Lyngby-fællesskabet fra 50 kr. om måneden med sæsonkort til alle Lyngbys Superliga-hjemmekampe ! Se hvordan lige her: https://shop.lyngby-boldklub.dk/season_cards

Skulle du mangle en ekstra grund til at købe sæsonkort, så tilbyder vi et særligt tilbud op mod AGF-kampen. Køber du sæsonkort inden, så får du to ekstra billetter til opgøret mod Randers FC søndag d. 25. august kl. 12:00, som du får tilsendt på mail kvit og frit.

VIND ET GAVEKORT PÅ 500 KR TIL LA VECCHIA ENOTECA
_____

17:00 – Lyngby Stadion åbner, og vi inviterer til fyraftenssbar. Der er hvidvin/rosé fra Distinto og selvfølgelig kolde øl og vand fra Royal Unibrew.

17:00 – Faxe Kondi Fanzonen åbner og Haakon står klar ved indgangen og tager imod små og store vikinger.
Delta Funs mobile legeland er også klar fra kl. 17 til leg og sjov!

19:00 – Kampstart Lyngby Boldklub – AGF

19:50 – Pausekonkurrence sponsoreret af dagens kampsponsor La vecchia Enoteca

20:45 – Kampen er slut.
_____

Vi glæder os til at se jer på stadion! #SammenForLyngby

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk