Skal dit barn levere kampbolden på Lyngby Stadion?

Til vores seneste hjemmekamp mod SønderjyskE gav vi for første gang i samarbejde med Andersen Biler en af de yngre Lyngby Vikinger muligheden for at køre kampbolden helt ind til dommeren. Den fornøjelse vil vi nu gøre til et fast element til vores hjemmekampe, hvorfor vi i den forbindelse til hver kamp skal bruge en ny af vores Små Vikinger til netop denne tjans.

Så hvis dit barn har mod på sådan en opgave, er det bare med at sende en mail på mle@lyngby-boldklub.dk, og så vil vi løbende trække lod, blandt dem der tilmelder sig! Man skal være medlem af De Små Vikinger for at deltage, så man skal også medsende sit De Små Vikinger kortnummer i mailen. Du kan melde dit barn ind i De Små Vikinger ved at klikke her.

Vi har en aldersgrænse på 7 år, da det er en lille bil, de skal køre i. Og så ser vi selvfølgelig gerne at dit barn er iført en Lyngby-trøje i bilen. Som kæmpe tak for hjælpen sørger vi selvfølgelig for kampbilletter til hele familien på dagen.

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.