Sæsonkort-fordele ved AGF-kampen

Vi ved det er surt, at ferien slutter om lidt, og derfor vil vi gerne forkæle vores sæsonkortholdere lidt ekstra. Så på mandag vil du kunne tage to gæster gratis med på stadion. Det kan du gøre ved at fremvise dit kort ved indgangen, og så bliver de to gæster scannet ind sammen med dig.

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Skulle du mangle en ekstra grund til at købe sæsonkort, så tilbyder vi et særligt tilbud op mod AGF-kampen. Køber du sæsonkort inden, så får du to ekstra billetter til opgøret mod Randers FC søndag d. 25. august kl. 12:00, som du får tilsendt på mail kvit og frit. Du kan altså få hele FIRE gratis billetter, to til AGF-kampen & to til Randers-kampen, hvis du køber inden kampen på mandag.

VIND ET GAVEKORT PÅ 500 KR TIL LA VECCHIA ENOTECA

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.