Målrigt reserveholdsopgør imod FCN

Modstander: FC Nordsjælland
Spillested: Right to Dream Park
Tid & dato: 13:00, d.29 juli

Mandag stod på første kamp i reserveholdsligaen dette efterår, hvor De Kongeblå skulle en tur til Farum og spille imod FC Nordsjælland. Efter sidste sæsons flotte præstationer i reserveholdsligaen skulle en ny sæson sparkes igang, og det var med flere Superliga-profiler på holdkortet mandag eftermiddag.

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Lyngby-mandskabet fik mandag eftermiddag bragt flere af vores talentfuldespillere i kamp, da mandskabet stillede med flere velkendte unge navne fra start. Ligeledes stillede FC Nordsjælland op med flere velkendte navne fra Superliga-holdet, hvor Nicklas Strunck, Mohammed Kudus, Mathias Rasmussen og Peter Vindahl Jensen alle kom med erfaring fra landets bedste række.

Efter en blandet start på opgøret, kom Lyngby-holdet bedre med i kampen midtvejs i første halvleg. Begge hold sad i perioder på kampen, hvor der var tendens til at begge hold gerne ville være spilstyrende og have boldbesiddelsen. FCN bragte sig i front 1-0 i opgøret, inden Adnan Mohammed fik udlignet. Derefter kom FCN igen i front, inden Gustav Marcussen og Willads Delvin fik sendt bolden i FCN-målet bag værternes profil og U21-landsholdsmålmand Peter Vindahl. FCN fik udlignet senere i kampen til 3-3, hvilket blev slut resultatet på Right To Dream Park mandag eftermiddag.

Dermed endte opgøret målrigt 3-3 med mange gode takter fra De Kongeblå, der i næste kamp (igen) møder FC Nordsjælland på hjemmebane mandag d. 12. august kl.13.00 på Lyngby Stadion.

Reserveholdsprogrammet for efteråret 2019:

Dato:Tid:Hjemme/UdeModstander:
Man. d. 12. augustKl. 13.00HFC Nordsjælland
Tor. d. 05. septemberKl. 13.00HFC København
Tor. d. 10. oktoberKl. 13.00UFC København
Man. d. 04. novemberKl. 13.00HBrøndby IF
Tor. d. 14. novemberKl. 13.00UBrøndby IF

(Bemærk at der kan komme ændringer i programmet.)

Lyngby Boldklub 3 – 3 FC Nordsjælland

Målscorer:
1-0 – FC Nordsjælland
1-1 – Adnan Mohammad
2-1 – FC Nordsjælland
2-2 – Gustav Marcussen
2-3 – Willads Delvin
3-3 – FC Nordsjælland

Startopstilling:
Oskar Snorre, Kasper Jørgensen, Kevin Tshiembe, Thor Høholt, Adam Sørensen, Adnan Mohammad, Magnus Westergaard, Emil Kornvig, Willads Delvin, Gustav Marcussen, Emilio Simonsen.

Udskiftere: Daniel Soidik, Waldemar Kattrup, Jakob Jensen, Christoffer Saietz & Rezan Corlu

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk