Optakt & trup: Lyseblå gæster fra Sønderjylland

Entré:
– Ved køb af billet online: Voksen 100,- / pensionister 70,- / børn 70,-
– Ved køb af billet på stadion: Voksen 130,- / pensionister 100,- / børn 100,-
– Medlem af børneklubben 0,- (Indmeldelse gennem link)

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

Efter en fremragende sæsonstart med 2-0-sejren over Aab, kom Lyngby-holdet ned på jorden igen efter et nederlag i Odense. Dog kunne De Kongeblå tage flere gode ting med fra kampen, som blev vundet af et bedre hold på dagen. Hjemme på Lyngby Stadion er Christian Nielsens tropper stadig ubesejret denne sæson, hvor kampen imod gæsterne fra Sønderjylland bliver om vigtige point, når tabellen skal gøres op til foråret. Dermed er der lagt op til en intens kamp, hvor begge mandskaber øjner muligheden for point. Frederik Gytkjær er en spiller, der er brandvarm for tiden med tre scoringer i to 3F Superliga-kampe, og er han dermed en herre man på lægterne skal holde øjne med på fredag. Vi håber at mange Lyngby-fans finder vej til stadion på fredag, hvor der vil være legeland og masser aktiviteter fra Delta Fun og kampsponsor Homemate. Stadion åbner allerede kl. 16, da vi inviterer til fredagsbar, hvor der vil være drinks, rosé og kolde øl/vand. Så kom tidligt og nyd det danske sommervejr!

Truppen til kampen:

Bliv klar til Superligaen i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Rundens modstander: SønderjyskE
Fredagens gæster fra Sønderjylland, kommer til Lyngby Stadion med fire point fra de to første kampe i 3F Superligaen. Her blev det i første runde til en 2-1 sejr hjemme over Randers FC og efterfølgende en uafgjort ude imod Aab, som pt. rækker til en fjerdeplads i rækken. Glen Riddersholm har allerede hentet flere spændende navne til holdet, hvor de nye profiler og tidligere FCM-spillere Patrick Banggaard og Mads Albæk er hentet i tysk fodbold. Dertil skal man holde et ekstra øje med spillere som Rilwan Hassan, Christian “Greko” Jakobsen og Danny Amankwaa, alle offensivspillere som vi skal have et ekstra godt tag på for at få point med fra opgøret.
Vi glæder os til at byde gæsterne velkomne på Lyngby Stadion og håber mange finder vej til opgøret.

Adgangsforhold
Til kampe på Lyngby Stadion vil hjemmeholdets tilskuere skulle benytte indgangene på den nordlige side af stadion, og de skal gå igennem kolonihaverne, ved klubhuset og træningsbanerne, og udeholdets fans skal benytte indgangen i den sydlige ende af stadion – Indgang 9. Billetter kan købes online eller på kampdagen, og priserne kan ses øverst i artiklen. Vi anbefaler parkering i god tid på Lyngby Idrætsby- eller DTUs parkeringspladser, der er tæt på Lyngby Stadion.

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto: (c) Per Kjærbye/fodboldbilleder.dk