Kom til fredagsbar inden kamp på fredag

På fredag spiller vi mod SønderjyskE kl. 19:00, men allerede fra kl. 16 inviterer vi til fredagsbar på Lyngby Stadion i samarbejde med Lyngby Fans. Nohrlund kommer med deres egen træbar, hvor de kommer til at servere lækre cocktails. Distinto kigger også forbi, og de medbringer kølig hvidvin og rosé lige til det danske sommervejr. Der vil selvfølgelig også være kolde øl og vand klar, og Lyngby Fans får stillet borde, så det er muligt at spille beerpong.

Kom tidligt på stadion og nyd det danske sommervejr allerede fra kl. 16, når vi sammen fejrer, det er fredag og tid til Superliga-bold på Lyngby Stadion. I kan købe billet til opgøret og se det resterende program nedenfor.

Køb dine billetter her: https://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbksje26072019

Du kan blive en fast del af fællesskabet fra 50 kr. om måneden med sæsonkort til alle Lyngbys Superliga-hjemmekampe ! Se hvordan lige her: https://shop.lyngby-boldklub.dk/season_cards
_____

16:00 – Lyngby Stadion åbner, og vi inviterer til fredagsbar i samarbejde med Lyngby Fans. Der er drinks fra Nohrlund, hvidvin/rosé fra Distinto og selvfølgelig kolde øl og vand. Derudover er der musik, og der vil også blive stillet op til forskellige typer spil, blandt andet beerpong

17:00 – Faxe Kondi Fanzonen åbner og Haakon står klar ved indgangen og tager imod små og store vikinger.
Delta Funs mobile legeland er også klar fra kl. 17 til leg og sjov!

17:30 – 18:00 – Vind en goodiebag i vores “forhindringsbane”-konkurrence i Faxe Kondi Fanzonen

18:05 – 18:35 – Vind et par signerede spillershorts i vores “ram flasken”-konkurrence i Faxe Kondi Fanzonen

19:00 – Kampstart Lyngby Boldklub – SønderjyskE Fodbold

20:45 – Kampen er slut.