Optakt & trup: Sæsonens første udekamp går til Odense

– Ved køb af billet på stadion: Voksen 140,- / pensionister 120,- / børn 120,-

Bliv en del af fællesskabet – Køb sæsonkort
KØB DIT SÆSONKORT HER

Efter en fremragende start på 3F Superliga-sæsonen, hvor De Kongeblå vandt med 2-0 over Aab, går turen nu til Odense, hvor OB venter i årets første udekamp. OB kommer til opgøret med et nederlag til FCK i bagagen, da de tabte 2-3 på hjemmebane efter et tæt opgør imod de danske mestre. Dermed er der lagt op til en svær opgave for Christian Nielsens kongeblå-tropper, når vi skal en tur vest på mandag d. 22. juli. Sejren over Aab gav debut til flere spænende nye ansigter, hvor Emil Nielsen, Andre Riel, Kasper Enghardt og Patrick Da Silva alle fik debut og en smag på den fantatiske stemning på Lyngby Stadion. Lyngby-mandskabet skal forsøge at følge op på den gode sæsonstart i Odense og de flotte mål fra fan-favoritten Frederik Gytkjær, som må siges at være brandvarm her i den nye sæson.
Vi håber at se mange kongblå-fans i Odense, når der skal spilles om vigtige point i sæsonens første udekamp!

Truppen imod OB:

Bliv klar til Superligaen i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Rundens modstander: Odense Boldklub
OB tabte sæsonens første kamp i 3F Superligaen på hjemmebane til FC København med de snævre cifre 2-3 efter at have været foran 2-0. Dermed fik holdet en pointmæssig dårlig start på sæsonen, men fik vist, at mandskabet kan spille op med de bedste allerede fra starten af sæsonen. Troels Kløve nettede to gange i opgøret, som fynboerne var godt med i hele kampen igennem. Holdet har mistet deres store profil Sten Grytebust til de danske mestre, imens klubben har fået tilgang af Moses Opondo og Sander Svendsen. Kampen bliver også et gensyn med den tidligere Lyngby-profil, Jeppe Tverskov som tørner ud for Odense Boldklub.

Adgangsforhold:
Til opgøret vil udebaneafsnittet være placeret i den vestlige ende af stadion, hvor de medrejsende fans vil få et overdækket stå-afsnit tildelt. Billetter kan købes i forsalg igennem linket oppe i artiklen, hvor man kan spare 40,- ved at købe billet online frem for i håndsalg på dagen.

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter