Optakt & trup: Superliga-comeback når AaB gæster Lyngby!!

Modstander: Aalborg BK
Spillested: Lyngby Stadion, Lundtoftevej 53A, 2800 Kgs. Lyngby
Kampstart: Kl. 14:00 – Søndag d. 14. juli
Dagens kampsponsor: Magasin Lyngby
Entré:
– Ved køb af billet online: Voksen 100,- / pensionister 70,- / børn 70,-
– Ved køb af billet på stadion: Voksen 130,- / pensionister 100,- / børn 100,-
– Medlem af børneklubben 0,- (Indmeldelse gennem link)

Sæsonkortsalget til Superligaen er startet!
KØB DIT SÆSONKORT HER

Nu er tiden snart inde, hvor vi igen kan invitere alle Kongeblå-fans til Superliga fodbold på Lyngby Stadion. Efter en fantastisk afslutning på sidste sæson skal vi i denne sæson prøve kræfter med de bedste mandskaber i landet, og første styrkeprøve i denne sæson bliver når Aab kommer på besøg søndag d. 14 juli. Opgøret spilles kl. 14, og Lyngby Stadion vil danne rammen om en fodbold-fest, når dagens kampsponsor er Magasin Lyngby byder velkommen til sæsonens første Superliga-kamp med masser af aktiviteter, og de giver en gratis drink til de første 1000 tilskuere. Sæsonoptakten har også budt på nye ansigter, i form af de to angribere Emil Nielsen og Andre Riel, samt venstrebacken Patrick Da Silva. Alle tre har markeret sig i træningskampene op til sæsonstarten, og vi glæder os til at byde dem velkommen på Lyngby Stadion.

Truppen imod Aab:

Bliv klar til Superligaen i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Rundens modstander: Aalborg Boldklub
I sæsonens første Superliga-kamp tager vi imod AaB, der sluttede sæsonen som nummer to i nedrykningspulje to, efter klubben missede top seks i sidste spillerunde af grundspillet. Dermed har klubben fra Nordjylland revanche til gode i den kommende sæson, hvor holdet består af flere profiler som er værd at holde øje med. Her er de to lokale Aalborg-drenge Lucas Andersen og Kasper Kusk, to spillere som ofte gør forskellen for søndagens gæster. Af nye ansigter på Aalborg-mandskabet er Patrick Olsen blevet hentet til klubben fra FC Helsingør. Vi glæder os meget til at byde vores Nordjyske gæster velkommen på søndag og ser frem til en god eftermiddag på Lyngby Stadion.

Adgangsforhold
Til kampe på Lyngby Stadion vil hjemmeholdets tilskuere skulle benytte indgangene på den nordlige side af stadion, og de skal gå igennem kolonihaverne, ved klubhuset og træningsbanerne, og udeholdets fans skal benytte indgangen i den sydlige ende af stadion – Indgang 9. Billetter kan købes online eller på kampdagen, og priserne kan ses øverst i artiklen. Vi anbefaler parkering i god tid på Lyngby Idrætsby- eller DTUs parkeringspladser, der er tæt på Lyngby Stadion.

Information om ordensreglementet på Lyngby Stadion kan læses her: Ordensreglement Lyngby Stadion
Information til udeholdets tilskuere kan læses her: Information til udeholdets tilskuere

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!