Sandgrav & Mortensen udtaget til U16-landsholdet

Det kongeblå-akademi er kendt for at levere spillere til diverse ungdomslandshold, og da Søren Hermansen skulle udtage hans nye U16-landsholdstrup, var der igen Lyngby-talenter iblandt. Her fik den tidligere Lyngby spiller- og midlertidige træner set fire kongeblå-talenter an, hvor Tobais Storm, Lauge Sandgrav, Gustav Mortensen og Hjalte Dalsgaard viste sig frem ved DBUs U15-træf i Vildbjerg. Herefter blev 16 spillere udtaget til den endelige U16-lansholdstrup.

Sæsonkortsalget er startet!
KØB DIT SÆSONKORT HER

Her valgte Hermansen at udtage Lauge Sandgrav og Gustav Mortensen, blandt de første 16 af 20 spillere, der skal repræsentere det danske U16-landshold. Til august bliver yderligere fire spillere udtaget, og dermed er der chance for endnu mere kongeblåt på U16-landsholdet. Vi lever og ånder for talentarbejde, og de to talenter er fra to vores samarbejdsklubber. Lauge kommer fra Virum af, og Gustav kom til De Kongeblå fra samarbejdsklubben Nivå-Kokkedal. Stort tillykke til de to spillere!

Sidst men ikke mindst havde vi tre spillere afsted med Future-landsholdet, hvor Victor Mohr, Peter Langhoff og Valdemar Schambye repræsenterede Lyngby Boldklub.

Bliv klar til Superligaen i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Shop dit merchandise her

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto: (c)