Kasper Enghardt skriver kontrakt med De Kongeblå

Lyngby Boldklub har skrevet en 1-årig kontrakt med den 27-årige Kasper Enghardt, der senest har tørnet ud for Randers FC i Superligaen. Enghardt har de sidste tre sæsoner spillet for Randers FC i Superligaen, og har derfor værdifuld erfaring fra den bedste danske række:

“Vi får en spiller ind som er i sin bedste alder, og som tilmed har Superliga-erfaring. Han har vist et flot og stabilt niveau i den tid han har spillet for Randers FC i Superligaen, hvor han også har vist prøver på sine lederegenskaber som anfører for netop Randers” siger Christian Nielsen.

Sæsonkortsalget er startet!
KØB DIT SÆSONKORT HER

Kasper Enghardt kan både spille i det centrale forsvar og på den centrale midtbane, hvilket også hjælper De Kongeblå til at være bedre besat på disse positioner:

”Det passer perfekt ind i vores trupsammensætning at vi nu får Kasper ind som kan spille både i forsvaret og på midtbanen” siger Birger Jørgensen.

Christian Nielsen betegner samtidig Kasper Enghardt som en spiller der vil tilføre noget i forhold til den spillestil Lyngby gerne vil praktisere:

”Kasper er en spiller der er god på bolden. Vi vil gerne være et spillende hold, også i højere grad end hidtil, og her passer Kasper rigtig godt ind. Han er dygtig og rolig på bolden og har modet til at spille”.

Kasper Enghardt selv glæder sig meget til at kæmpe med sine nye holdkammerater for at opnå sæsonens målsætninger:

”Jeg er meget glad for at være kommet på plads i Lyngby. Det lader virkelig til at være et fedt omklædningsrum, og jeg glæder mig rigtig meget til at bidrage både på og udenfor banen, og gøre alt hvad jeg kan for at vi sikrer os endnu en sæson i Superligaen”.

KØB DIT SÆSONKORT HER

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.