Mikkel Beckmann fortsætter i Lyngby Boldklub

Mikkel Beckmann vendte i vinter retur til Lyngby Boldklub, da han blev en del af trænerteamet, der førte De Kongeblå tilbage til Superligaen, og vi kan bringe jer den glædelige nyhed, at Beckmann også fortsætter med holdet i Superligaen. Lyngby er nemlig blevet enige med den karismatiske Lyngby-dreng om en forlængelse af kontrakten, og det er sportschef Birger Jørgensen rigtig godt tilfreds med:

“Mikkel er kommet tilbage til Lyngby med en enorm energi, og han er sammen med resten af trænerteamet gået til opgaven med arbejdshandskerne på. Vi havde jo en god ide om, hvilken person vi fik til klubben, og han har leveret i sin nye rolle som træner. Mikkel har været super tændt på projektet fra start, og han har Lyngby-værdierne inde under huden. Han har selv været i klubben, og ved hvad der kræves, og det kan han videreføre til de næste Lyngby-generationer. Vi er utrolig glade for, at Mikkel fortsætter sammen med resten af teamet, der præsterede noget unikt her i foråret, og vi skal sammen videreføre projektet i Superligaen” siger Lyngbys sportschef.

Sæsonkortsalget er startet!
KØB DIT SÆSONKORT HER

Beckmann har over 250 kampe på cv’et som seniorspiller, og mere end 100 af disse blev spillet i Lyngby Boldklub, hvor han både var med i 2.- og 1. division samt Superligaen. Det har været en helt naturlig overgang for ham at blive træner, og så har det været lidt ekstra specielt, at det netop er Lyngby Boldklub:

“Jeg er meget taknemmelig for at få chancen for at føre projektet videre sammen med trænerteamet, hvor vi havde et helt vildt forår. Jeg har nogle fantastiske kollegaer og en spillertrup, der virkelig er spændende. Værdierne der er i klubben, går i perfekt spænd med mine egne grundværdier, og den mision vi er på i forhold til både Superliga og talentarbejde, er vildt interessant. Lyngby er min klub, og der hvor jeg kickstartede min egen karriere, og nu får jeg også lov at starte min trænerkarriere, så jeg er lykkelig for at fortsætte” fortæller Beckmann.

Næste test for Lyngby-mandskabet er på onsdag d. 3. juli kl. 14:00, hvor FC Helsingør venter, og kampen bliver igen spillet på Lyngby Stadion. Første kamp i Superligaen er mod AaB søndag d. 14. juli kl. 14:00. Husk at sæsonkortsalget er gået i gang, og priserne starter fra 50 kr. om måneden.

KØB DIT SÆSONKORT HER

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.