Info HB Køge-kamp: Der serveres pølser!

Vi starter med at få det vigtigste af banen, og ja der bliver serveret pølser til kampen mod HB Køge. John Skjødt står klar og grillen den legendariske Lyngby kæp, og man vil også kunne få stillet tørsten med en vand eller øl. Kampen bliver spillet på Lyngby Stadion, og der er fri adgang.

Sæsonkortsalget er startet!
KØB DIT SÆSONKORT HER

Der vil ikke være liveopdatering, så man skal møde op, hvis man vil følge med direkte. Der vil dog blive udgivet et fyldigt kampreferat efter opgøret. Hvis man møder op på Lyngby Stadion, når der er kampstart kl. 14:00, så har man til gengæld mulighed for at se de tre nye drenge i klassen, hvor både Patrick da Silva, Emil Nielsen og André Riel er spilleklar. Vi vil også have Willads Delvin fra vores U19-hold med, og U17-landsholdsspiller Filip Panjeskovic er også at finde i truppen. Udefra har vi besøg af Tobias Mikkelsen, der har en fortid i blandt andet FCN, Rosenborg og Brøndby, som holder sig i gang og hjælper til, mens der er pause i den australske liga. Vi har ligeledes besøg af Kasper Jørgensen, der også har en fortid i Brøndby & FCN,  som viser sig frem og hjælper til.

Næste test for Lyngby-mandskabet er på onsdag d. 3. juli kl. 14:00, hvor FC Helsingør venter, og kampen bliver igen spillet på Lyngby Stadion. Første kamp i Superligaen er mod AaB søndag d. 14. juli kl. 14:00. Husk at sæsonkortsalget er gået i gang, og priserne starter fra 50 kr. om måneden.

KØB DIT SÆSONKORT HER

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.