Kjærgaard & Panjeskovic udtaget til det danske U17-landshold

Billede: Maurits Kjærgaard iført den danske landsholdstrøje med nummer 7 til Eliteround imod Schweiz

Da U17-landstræner Michael “Mex” Pedersen fornyligt udtog U17-landsholdet, var det endnu engang med Lyngby-talenter på holdkortet. Det unge midtbanetalent Maurits Kjærgaard var som altid med blandt de danske talenter, hvor også centerbacken Filip Panjeskovic er med det danske U17-lanbdsholdet, der i august skal mødes til landsholdssamling og tre kampe, der afvikles i Nyborg.

Sæsonkortsalget til Superligaen er startet!
KØB DIT SÆSONKORT HER

Sidste gang U17-landsholdet var samlet, var i til EM-kvalifikationskampene imod Kroatien, Schweiz og England. Her blev det til spilletid for blandt andet Maurits Kjærgaard, som er en fast del af det danske U17-landshold. Vil du opleve de Kongeblå-talenter repræsentere vores nation i rødt og hvidt, så kommer kampene til at finde sted på Nyborg Idrætscenter. Her deltager Sverige, Norge, Finland, Færøerne, Island, Nordirland og Mexico vil deltage, hvor alle hold skal spille 3 kampe. Kampene bliver spillet forskellige steder omkring Nyborg, den 4, 7 og 10 august. Du kan finde information omkring kampene her.

Vi ønsker vores Lyngby-talenter held og lykke, når de skal repræsentere Lyngby Boldklub og Danmark på den nationale scene.

Køb ‘Lyngby Pølsen’ og bliv klar til grillsæsonen
Find forhandler her!

Foto: DBU

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.