Jeppe Kjær stopper i Lyngby Boldklub

Vi må desværre meddele, at Jeppe Kjær forlader De Kongeblå. Jeppe har været stor del af klubben, siden han kom til i 15/16-sæsonen. Han skal have en kæmpe tak for sin indsats i klubben, hvor han senest var en vigtig spiller i det forår, der sikrede oprykning til Superligaen:

“Jeppe har været et godt bekendtskab her i klubben, og han har været med til både op- og nedture. Han har vist sine fodboldkvaliteter flot frem i kongeblåt, hvor han både har præsteret i Superligaen og 1. division. Ved hver sæson – og nu en Superliga-sæson – skal der sammensættes en trup, der passer ind i vores 3-årsplan, og den strategi der ligger bag  – spillere med udløb – og i dette tilfælde Jeppe, vil derfor blive vurderet, om dette matcher. Vi har forelagt konkret forslag til aftale, der efterfølgende har været vurderet og kommunikeret i begge lejre – men resultatet af dette har betydet, at vi ikke forlænger samarbejdet. Vi har imidlertid været glade for at have Jeppe i klubben, og han vil altid være velkommen” lyder det fra sportschef Birger Jørgensen.

Kjær nåede 113 kampe i Lyngby-trøjen, og han scorede i sin Lyngby-tid 37 mål. Derudover har han både været med til at vinde bronze i Superligaen, og han var senest med til at rykke klubben op i Superligaen. Cheftræner Christian Nielsen har også roser til overs for den stærke angriber, som han ønsker held og lykke i fremtiden:

“Jeppe er en person, der spiller med en kæmpe ærgerrighed, og han vil altid vinde – både i træning og til kamp. Det har altid skinnet igennem på banen. Udenfor banen har Jeppe også været en vellidt person. Det er altid svært at sige farvel til en Lyngby-helt, som har ydet rigtig godt for klubben. Jeg ønsker Jeppe alt held og lykke i fremtiden, og vi håber at se ham på tribunen, når han kan, da han altid er velkommen” fortæller Christian Nielsen.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) fodboldbilleder.dk