Rezan Corlu fortsætter i Lyngby Boldklub

Lyngby Boldklub har i dag indgået en aftale med Brøndby IF, der gør, at De Kongeblå lejer Rezan Corlu det næste år. Brøndby har inden da købt Corlu fri af AS Roma, og de kan derfor leje den unge midtbanemand ud til Lyngby. I aftalen er der også en fremtidig købsoption for Lyngby BK. Rezan har i den forgange sæson spillet 20 kampe i den kongeblå trøje, hvor han har scoret tre mål og lavet to assist, og han var en stor del af det flotte forår, som Lyngby-mandskabet præsterede. Udover det har han virkelig taget Lyngby-sammenholdet til sig, og han har arbejdet stenhårdt for at være i den bedste udgave af sig selv. Derfor er det også en glad cheftræner, der ser frem til endnu et år med Corlu i Lyngby:

“Rezan er gået fantastisk ind i gruppen, og han har været med på projektet fra dag et. Derudover har han arbejdet stinkende hårdt og forsøgt at optimere sin træning samt hverdag, så han var i den bedste udgave af sig selv. Især i foråret viste han nogle af de klare kvaliteter, han har som fodboldspiller, og han var en vigtig spiller i vores chanceskabende spil. Rezan ved, hvad det kræver at være med på det her niveau, og vi tror også på, at han kan løfte sig endnu mere i den kommende sæson” fortæller Christian Nielsen.

Husk I kan forlænge jeres sæsonkort frem til og med d. 22. juni
Det kan I ved at klikke her

Rezan kom til Lyngby fra AS Roma, der havde købt offensivspilleren i Brøndby, der har været medvirkende til at få denne handel til at gå i gennem. Derfor ville sportschef Birger Jørgensen gerne takke for samarbejdet til de blågule, og så glæder han sig over, at aftalen kom i hus med den unge kreatør:

“Brøndby har været en medspiller i denne handel, og vi vil gerne takke for deres samarbejde. Vi er glade for, at handelen kunne lykkes, da vi har været begejstret for at have Rezan i klubben. Vi ved, at der er krummer i drengen, og vi skal nu forsøge at være med til at løfte ham endnu et niveau eller flere. Rezan har vist en stor iver for at blive i klubben, hvor han gerne vil være med til at videreføre den rejse, som holdet har været på det sidste år” lyder det fra Birger Jørgensen.

Det kongeblå mandskab starter Superliga-sæsonen søndag d. 14. juli, når AaB gæster Lyngby Stadion kl. 14:00. Husk at sæsonkortsalget åbner på søndag d. 23. juni, hvor du kan sikre dig fast plads på tribunen fra bare 75 kr. om måneden.

Se 8. afsnit af “Sammen For Lyngby”
Klik her

Læs også: Der er åbnet for sæsonkortfornyelse!

Læs også: Superligaprogram fastsat

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) fodboldbilleder.dk