Forny dit sæsonkort inden d. 23. juni

Husk at forny dit sæsonkort inden d. 23. juni, så du kan beholde din plads fra sidste sæson, når du skal følge De Kongeblå duellere i landets bedste fodboldrække. Vi har i Lyngby Boldklub besluttet af fastfryse vores priser på sæsonkort i forhold til sidste sæson. Der kommer til at være minimum 16 hjemmekampe på Lyngby Stadion næste sæson, og med sæsonkort kommer man også til at have adgang til pokalkampe på hjemmebane.

Det vil være muligt at skifte fra engangsbeløb til abonnement, når du logger ind og fornyer dit sæsonkort. Vær opmærksom på, at prisen siger 0,00 kr. i systemet, når du skifter, men at man vil blive trukket månedligt fremadrettet. Har man allerede et sæsonkort som abonnement, så kører det videre som før, og man behøver ikke foretage en fornyelse.

Som noget nyt tilbyder vi billigere sæsonkort til unge mellem 14-17 i kategorien “Studerende/ungdom”.

HVORNÅR
Det vil være muligt at forny dit sæsonkort i perioden 11. juni til og med den 22. juni. Herefter lukkes der for fornyelser, og de resterende pladser vil blive frigivet. Det åbne salg begynder den søndag d. 23. juni.

Du kan forny dit sæsonkort til Lyngby Stadion her.

EngangsbeløbAbonnement*
Voksen, ståplads900 kr.75 kr. pr. mdr.
Studerende/ungdom, ståplads**600 kr.50 kr. pr. mdr.
Pensionist, ståplads600 kr.50 kr. pr. mdr.
Voksen, fast siddeplads1200 kr.100 kr. pr. mdr.
Studerende/ungdom, fast siddeplads**900 kr.75 kr. pr. mdr.
Pensionist, fast siddeplads900 kr.75 kr. pr. mdr.
Børn under 14 år – De Små Vikinger***Gratis***
Børn under 14 år – De Små Vikinger + fast siddeplads300 kr.25 kr. pr. mdr.

Du kan forny dit sæsonkort til Lyngby Stadion her.

*) Ved skift til abonnement er der en min. bindingsperiode på 6 mdr. derefter er opsigelsesperioden løbende mdr.+1 mdr. Opsigelse skal sendes via mail på: shop@lyngby-boldklub.dk.

**) Er du mellem 14-17 år, kan du købe sæsonkort til Studerende/ungdomspris. Du skal ved stikprøvekontrol kunne fremvise legitimation.

***) Børn under 14 kan melde mig sig ind i børneklubben De Små Vikinger og få gratis adgang til alle hjemmekampe på Lyngby Stadion, men skal barnet have reserveret siddeplads med navn på sædet, skal man købe sæsonkort.

Sæsonkortet gælder til ALLE hjemmekampe i 3F Superligaen & DBU Pokalen.

Børneklub – De Små Vikinger
De Små Vikinger er et fodboldfællesskab for de mindste, som kan nyde fodbolden og fællesskabet i sjove og afslappede rammer.
De Små Vikinger er for alle børn under 14 år, og hvis man melder sit barn ind giver det fri adgang til alle hjemmekampe på Lyngby Stadion. Der vil også være særlige events for børn, personlige fødselsdagshilsener og flere fordele, som man kan læse om her.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.