Fem partnere forlænger med Lyngby Boldklub

Vi har fem forlængelser i vores partnernetværk, som vi gerne vil bringe jer, og det er med stor glæde, at vi kan meddele at Lyngby Svane Apotek, Advodan, Murermester Egon Geertsen, A.H. Marketing og Brandgroup fortsætter i Lyngby Boldklub. Det er vi rigtig glade for, og vi takker mange gange for støtten. I kan læse mere nedenfor.

Lyngby Svane Apotek
Apoteket, der har butik nede i centrum af Kongens Lyngby, fortsætter i netværket. De har fast plads i Carl Ras Loungen, og de har også billetter til alle hjemmekampe, så I vil kunne finde dem på tribunen på Lyngby Stadion. Apoteket sætter deres kunder i centrum og udover at have en stor faglig viden, så inviterer de også til events om eksempelvis hudpleje, diabetes, blodtryk o.l.. I kan finde mere om Lyngby Svane Apotek ved at klikke her.

Advodan
Advokatfirmaet fortsætter i det kongeblå netværk, hvor de er til stede flere steder. De har faste pladser i Carl Ras Loungen, og de har også billetter, som de bruger flittigt på stadion. Udover det er de også medlem af vores MorgenNetværk, og de har et fast skilt på Lyngby Stadion. Advodan er Danmarks største advokatkæde med kontorer i 21 byer. De har en afdeling i Lyngby, og de arbejder lokalt, hvilket gør de har omfattende lokalkendskab og tæt relation til lokalmijøet. I kan læse mere om Advodan ved at klikke her.

Murermester Egon Geertsen
Hvis efternavnet lyder bekendt, så er det ikke helt forkert. Det er nemlig Nicolai Geertsens far, der har forlænget sit partnerskab med Lyngby Boldklub. Murerfirmaet, der har eksisteret siden 1984, holder til i Fredensborg, og I vil kunne fange dem på telefon 2166 1250. Murermesteren har pladser i vores Carl Ras Lounge, og så anvender de også deres billetter til alle hjemmekampe.

A.H. Marketing
Arne Hansen og A.H. Marketing fortsætter også i Lyngby Boldklub, og dermed kommer vi til at se mere til Arne i Carl Ras Lounge og muligvis til en pølse på tribunen. A.H. Marketing rådgiver indenfor medie- og TV-produktion og kan sammensætte en helhedsplan for jeres virksomhed. I kan læse mere om A.H. Marketing ved at klikke her.

Brandgroup
Lennard Kunde og Brandgroup har også forlænget deres partnerskab med Lyngby Boldklub, og man vil kunne finde dem på deres faste pladser på langsiden, som de har via deres lokalpartnerskab.