Klubejere agter at byde på stadion-udbud

Ejergruppen bag Lyngby Boldklub, Friends of Lyngby, er som tidligere nævnt glade for, at Lyngby-Taarbæk Kommune har taget initiativ til udbuddet omkring Lyngby Stadion, der blandt andet indebærer en større renovation af stadionfaciliteterne. Det gavner både klubben, breddeidrætten og hele byen. Friends of Lyngby har nu taget initiativ til at stifte et selvstændigt byggeselskab, der agter at byde på udbuddet, hvis det følger de specifikationer, som kommunen listede op i deres pressemeddelelse.

For Friends of Lyngby er det vigtigt, at klubben får det bedste udgangspunkt, og i den forbindelse er det en stor fordel, at nogle af landets bedste entreprenører og byggefolk er en del af Friends of Lyngby, som derfor agter at byde på udbuddet efter sommerferien.

For mere information kan Adm. direktør, Andreas Byder kontaktes på ab@lyngby-boldklub.dk eller tlf. nr. 26 23 63 66