Optakt & trup: Playoff-afgørelsen venter imod FC Helsingør

Modstander: FC Helsingør
Spillested: Helsingør Stadion, Nordre Strandvej 11, 3000 Helsingør
Kampstart: lørdag d. 25. maj kl. 13:45 (runde 33)
Entré: GRATIS ADGANG!

Se det nyeste afsnit af “Sammen For Lyngby” og kom med bag kulissen i afsnit 7
Find afsnittet her

Så er det blevet tid til sæsonens (måske) sidste kamp for De Kongeblå fra Lyngby Boldklub, når vi gæster FC Helsingør på udebane. Opgøret kræver en sejr for at holde liv i Playoff-drømmen, samtidigt med at Fremad Amager skal tabe ude til Viborg, og Næstved ikke vinder over Thisted FC med flere mål, end vi eventuelt skulle gøre. Dermed er der lagt op til at spændende lørdag i NordicBet ligaen, hvor vi først og fremmest selv skal gøre arbejdet færdigt oppe nordpå. Der er gratis adgang for alle fans til kampen, og vi håber at se mange i kongeblå-trøjer på lægterne!

Truppen imod FC Helsingør:
1. Oskar Snorre
31. Thomas Mikkelsen
3. Lasse Nielsen
5. Martin Ørnskov
6. Frederik Winther
7. Jesper Christjansen
8. Gustav Marcussen
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
11. Jeppe Kjær
13. Danni König
14. Nicolai Geertsen
15. Emilio Simonsen
17. Adam Sørensen
18. Kevin Tshiembe
19. Daniel Stückler
20. Nicklas Mouritsen
22. Magnus Westergaard
25. Adnan Mohammad
26. Frederik Gytkjær

Bliv klar til sommeren i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket:
Shop dit merchandise her

Dagens modstander: FC Helsingør
Sæsonens sidste kamp i grundspillet byder på modstand fra nedrykningstruede FC Helsingør. Holdet har desperat brug for en sejr for at holde liv i drømmen om overlevelse i NordicBet Ligaen. Sidste opgør endte med en 3-3’er imod Nykøbing FC, hvor FCH udlignede i sidste minut, og derfor har de stadig en spinkel chance for at redde livet i landets næstbedste række. Dertil bliver kampen den sidste på det gamle Helsingør Stadion, der åbnede i 1923. Så der er lagt op til afskedsfest for de hvide og blå-stribede, som Lyngby-holdet tabte til sidst de to mandskaber mødtes i Helsingør.

Adgangsforhold
Til kampen på Helsingør Stadion vil der være gratis adgang for alle Kongeblå fans! Derfor er der ingen undskyldninger for at komme en tur nordpå og støtte De Kongeblå. For kørende bilister er det en tur op af Helsingørmotorvejen og for dem med det offentlige, kan det meddeles, at der går tog busser imellem Lyngby St. og Hellerup St., hvor Kystbanen kører fra. Vores fan-afsnit vil blive placeret bag det ene mål, uden overdækning, så husk regnsikker påklædning, hvilket vejret ikke er med os på lørdag #1000BlåTilHelsingør

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!