U15 vinder Elite Neon Cup!

Det har været en spændende weekend, hvor vores U15- og U13-hold var en tur i Grækenland for at spille Elite Neon Cup 2019. Begge hold nåede langt, og U15 endte med at hjemtage guldet med en sejr mod FC Cukaricki fra Serbien. Hjemme i Danmark hentede U17 en sejr mod Randers, og U14 spillede remis med Brøndby. Læs om alle kampene her.

Se det nyeste afsnit af “Sammen For Lyngby” og kom med bag kulissen i afsnit 6
Find afsnittet her

ELITE NEON CUP 2019

U15 vinder Elite Neon Cup 2019
Jonathan Hartmanns tropper skulle i gruppespillet op imod F.C.I.T, AEK FC & Doxa Anoixis. Det blev til en førsteplads i gruppen med sejre mod AEK og Doxa og en uafgjort mod F.C.I.T. Dermed ventede Aris FC i kvartfinalen, og de blev slået med 1-0. I semifinalen skulle drengene op imod Swansea, og det blev en nervepirrenve kamp, der blev vundet efter straffesparkskonkurrence, hvor det kom ned til sidste spark. I finalen ventede så FC Cukaricki, og drengene leverede en flot, flot præstation hvilket medførte, at de vandt opgøret 2-0, og dermed kunne de kalde sig mestre. Som om det ikke var nok, så blev Hjalte Dalsgaard turneringens målmand, og Lauga Sandgrav blev turneringsspiller. Stort tillykke!

U13 tabte bronzeduel med Liverpool
Lukas Babalolas tropper skulle også nå langt i turneringen, hvor de i gruppespillet var ubesejret og endte som 1’er foran Olympiacos, Panionios & Doxa Anoixis. I kvartfinalen blev Apoel slået i straffesparkskonkurrence med en score på 4-2. Desværre blev semifinalen endestationen, da Panathinaikos vandt ved straffesparkskonkurrence 4-1. I bronzekampen skulle U13-mandskabet op imod mægtige Liverpool, og de endte desværre med at trække det længste strå i en uskøn kamp med 1-0. Dog var det stadig en flot turnering af de unge drenge, og de kunne tage masser af værdifuld erfaring med hjem.

U19 sad over denne weekend

Bliv klar til foråret i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket:
Shop dit merchandise her

U17: Lyngby Boldklub 2 – 1 Randers FC
Målscorer: Filip Panjeskovic & Casper Winther

U14: Lyngby Boldklub 1 – 1 Brøndby IF
Målscorer: Jakob Nielson

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto (c) Interactive Sports