Kom til Lyngby Dagen 5. maj!

5. maj inviterer vi for første gang til ‘Lyngby-dagen’, hvilket betyder vi har en dag spækket med aktiviteter, fodboldkampe og konkurrencer på og udenfor stadion klar til jer allerede fra morgenstunden af.

Hovedbegivenheden vil være HB Køge, der gæster Lyngby Stadion til 29. runde af NordicBet Ligaen, og vi glæder os til at se en masse kongeblå fans på dagen!

— Læs mere om dagens fulde program længere nede på siden. —

Køb din billet til kampen allerede nu, så sparer du både tid og penge! Klik her: https://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbkkøg100319

Du kan også sikre dig en fast plads på Lyngby Stadion her: https://shop.lyngby-boldklub.dk/season_cards

_______

Udenfor stadion vil der fra tidlig morgen være være spækket med masser af moderklub-kampe ude på de forskellige baner, når Lyngby Boldklub 1921s mange hold byder diverse modstandere op til dans. Udover det vil der på kunstgræsbanerne være aktiviteter i form af konkurrencer, Bumper Balls og boldkanon, samt mulighed for at købe en masse lækre ting at spise og drikke.

Inde på stadion åbner vi som vanligt to timer inden kampstart, hvor Faxe Kondi Fanzonen ligeledes vil være pakket med forskellige aktiviteter. Blandt andet kan du stikke hovedet forbi vores “Selfie-booth” og få taget skarpt billede, eller du kan skyde til måls på kampsponsor Sydbanks præcisionsmål.

Som altid vil der også være pauseunderholdning – denne dag både i form af et vaskeægte sækkepibeband og en pausekonkurrence sponsoreret af dagens kampssponsor Sydbank.

Efter dagens kamp på stadion mellem Lyngby Boldklub og HB Køge følger en ekstra kamp, som er et ægte lokalopgør! Det er Lyngby Boldklub 1921s serie 2 hold, der tager imod gæsterne fra Taarbæk. Vi håber at se en masse folk til en SammenForLyngby-dag omkring Lyngby Stadion.

FULDE PROGRAM FOR HELE DAGEN:
9:00 Et hav af gode fodboldkampe på banerne ved stadion

9:30 Familiekonkurrencer – quiz m.v. på Kunst 2

10:30 Bumper Balls på Kunst 1 (tilmelding til sg@lyngby-boldklub.dk) og straffesparkskonkurrence på Lyngby Boldklub førsteholdsmålmand på Bane 2BC

11:30 Boldkanon på Kunst 2- hvor godt kan du tæmme en bold?

11:45 Faxe Kondi Fanzonen åbner på stadion med “Selfie-booth”, præcisionsmål og meget mere.

12:00 Fodboldfitness for kvinder på Bane 2A

13:40 Holbæk Pibe Band giver et par numre

13:45 Kickoff Lyngby Boldklub – HB Køge

14:30 Holbæk Pibe Band giver et par numre samt pausekonkurrence sponsoreret af dagens kampssponsor Sydbank

15:30 Kampen mellem Lyngby Boldklub – HB Køge er slut.

16:00 EKSTRA KAMP: Lyngby Boldklub 1921 – Taarbæk (serie 2)  Der vil stadig være åbent for salg af mad og drikkelse

Se det nyeste afsnit af “Sammen For Lyngby” og kom med bag kulissen i afsnit 6
Find afsnittet her

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter