Optakt & Trup: HB Køge er gæster på ‘Lyngby Dagen’

Entré:
– Ved køb af billet online: Voksen 100,- / pensionister 70,- / børn 70,-
– Ved køb af billet på stadion: Voksen 130,- / pensionister 100,- / børn 100,-
– Medlem af børneklubben 0,- (Indmeldelse gennem link)

KØB BILLET TIL OPGØRET HER

Efter et nederlag sidste weekend til Thisted FC, skal De Kongeblå forsøge at rejse sig igen, når HB Køge kommer på besøg. Kampen spilles i forbindelse med “Lyngby Dagen”, hvor der i timerne op til kampstart vil være massere af aktiviteter omkring Lyngby Stadion for børn og voksne i alle aldre. HB Køge kommer til kampen med en flot sejr over Viborg FF, hvilket åbnede op i stillingen i toppen af NordicBet Ligaen. Sidste sejr over HB Køge ligger tre år tilbage, hvor vi vandt 3-0 blandt andet på et mål af Frederik Gytkjær. Netop Frederik Gytkjær er brandvarm for tiden, med frisparksmål i de to seneste kampe for Lyngby Boldklub, og vi håber stimen fortsætter imod Køge.
Vi håber at se mange Kongeblå-fans på Lyngby Stadion på søndag og til ‘Lyngby Dagen’, som du kan læse mere om her!

Truppen imod HB Køge:
1. Oskar Snorre
31. Thomas Mikkelsen
2. Marcus Backmann
3. Lasse Nielsen
5. Martin Ørnskov
7. Jesper Christjansen
9. Lasse Fosgaard
11. Jeppe Kjær
13. Danni König
15. Emilio Simonsen
17. Adam Sørensen
18. Kevin Tshiembe
19. Daniel Stückler
20. Nicklas Mouritsen
21. Kristian Lindberg
22. Magnus Westergaard
25. Adnan Mohammad
26. Frederik Gytkjær
33. Frederik Winther

Bliv klar til foråret i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket:
Shop dit merchandise her

Weekendens modstander: HB Køge
Fusionsholdet fra Herfølge og Køge, kommer til Lyngby Stadion med en god portion selvtillid i bagagen, med en 1-0 sejr i seneste runde over topholdet fra Virborg FF. Sejren blev sikret på et mål af Jakob Johansson, der fortiden er brandvarm for ‘Svanerne’. Holdet har i Johansson og Morten Koch Helsted to af NordicBet Ligaens farligeste angribere, som De Kongeblå skal have styr på, hvis vi skal have point med fra søndagens opgør. HB Køge er aktuelt på syvendepladsen i rækken, fem point efter Lyngby Boldklub. ‘Svanerne’ har netop tilført truppen mere erfaring, i skikkelse af Martin Vingaard der både har repræsenteret landsholdet, FCK og senest spillet i USA.

Adgangsforhold
Til kampe på Lyngby Stadion vil hjemmeholdets tilskuere skulle benytte indgangene på den nordlige side af stadion, ved klubhuset og træningsbanerne, og udeholdets fans skal benytte indgangen i den sydlige ende af stadion. Billetter kan købes online eller på kampdagen, og priserne kan ses øverst i artiklen. Vi anbefaler parkering i god tid på Lyngby Idrætsby- eller DTUs parkeringspladser, der er tæt på Lyngby Stadion.

Information om ordensreglementet på Lyngby Stadion kan læses her: Ordensreglement Lyngby Stadion
Information til udeholdets tilskuere kan læses her: Information til udeholdets tilskuere

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Læs også: Lyngby får 3 talentstjerner i nyt licenssystem

Læs også: Kom til Lyngby Dagen d.5 maj!

Læs også: Lyngby BK forlænger med Gustav Harlev til 2021

Foto (c) fodboldbilleder.dk