Remis mod AaB i reserveligaen

De kongeblå reserver skulle følge sidste uges 3-3 kamp mod AGF op, da AaB gæstede Lyngby Stadion, og det skulle igen blive en kamp med masser af mål og chancer.

Lyngby-mandskabet startede solidt, og indenfor de første 20 minutter havde både Mads Carlson og Emilio Simonsen sendt gode forsøg af sted mod AaB-kassen, men begge forsøg sneg sig snært forbi stolperne hos AaB-målmanden. Lyngby fortsatte det gode spil, og både Daniel Stückler og Emilio havde gode chancer små ti minutter før pauseteen, men bolden ville ikke ind. Det ville Emilio dog anderledes med otte minutter til pause. Han drev bolden frem midt i banen. Her snød han fornemt en AaB-mand, og fra kanten af feltet der bragede han til kuglen. Målmanden fik en hånd på, men det var ikke nok til at holde bolden ude af nettet, og så førte Lyngby 1-0. Den stilling holdt til pause.

Vi skulle ikke mange minutter ind i anden halvleg, før hjemmeholdet fordoblede føringen. Stückler fandt Kristian Lindberg med en lækker aflevering, hvor Lindberg afsluttede bolden i kassen, og så stod den 2-0 til Lyngby-drengene. Efter den scoring overgav Lyngby-mandskabet initiativet, og det udnyttede AaB. Godt halvvejs i anden halvleg scorede AaB på et flot langskud, som Oskar Snorre i målet ikke kunne gøre noget ved. Kort efter fik bolchestriberne udlignet, da et indlæg nåede til bagerste stolpe, og så stod den 2-2. Det resultat holdt til slutfløjt, og reserveholdet er nu ubesejret i tre kampe i streg.

Lyngby Boldklub 2 – 2 AaB
Målscorer:
1-0, Emilio Simonsen – 38′
2-0, Kristian Lindberg – 48′
2-1, AaB
2-2, AaB

Startopstilling:
Emilio Simonsen – Daniel Stückler – Kristian Lindberg
Tobias Bak – Mads Carlson – Magnus Westergaard – Adnan Mohammad
Emil Bodholdt-Larsen – Thor Høholt – Kevin Tshiembe
Oskar Snorre

Udskiftere: Alexander Jensen, Frederik W. Lindberg, Emil Kornvig, Devrim Sahin, Karim El Haddouchi, Christopher Saeitz & Filip Panjeskovic.

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Læs også: Studieboliger og moderne stadion på vej i Lyngby

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter