Oliver Lund skifter Lyngby ud med OB

Lyngby Boldklub er blevet enige med OB om en transfer af forsvarsspilleren Oliver Lund, der skifter til Superliga-klubben pr. dags dato.

Oliver Lund kom til Lyngby fra netop OB i sommeren 2017, og siden fulgte en turbulent Superliga-sæson, der både bød på Europa League-kampe, nye klubejere og til slut en Superliga-nedrykning. I indeværende sæson har Oliver Lund, særligt mod slutningen af efteråret, været en vigtig brik i Lyngbys kampe i 1. division.

Oliver Lund slutter for denne gang på 41 kampe for De Kongeblå. Nu går turen igen til Superligaen for den 28-årige forsvarsspiller:

”Det var ikke en del af planen, at Oliver Lund skulle videre, men Oliver har fået en god mulighed for at spille i Superligaen, og den ønskede han at forfølge. Oliver er en dygtig fodboldspiller, en leder på banen og han har været top professionel i sin tid hos os. Han har givet alt, hvad han havde for Lyngby Boldklub, det er der ingen tvivl om” fortæller sportschef Birger Jørgensen og fortsætter:

”Med et halvt år til kontraktudløb har vi ikke stået i vejen for hans ønske om at forfølge Superliga-ambitionerne, og da vi samtidig har fundet en god løsning med OB, så siger vi i dag farvel og på gensyn til Oliver” fortæller sportschef Birger Jørgensen.

Lyngby Boldklub ønsker Oliver Lund held og lykke med fremtiden.

Status på vores udlejede kongeblå spillere

Programmet for resten af efteråret er klar

Tag med fanbussen til Aalborg

Tilmeld vores nyhedsbrev