Piotr Haren bliver Lyngbys nye A+træner

Lyngby Boldklub har ansat Piotr Haren som klubbens nye A+træner.

Stillingen som A+træner har været ledig siden sommer, da den tidligere A+træner Christian Nielsen blev ansat som assistenttræner og sidenhen som bekendt rykket op som cheftræner for førsteholdet. Efter en god rekrutteringsproces er Lyngby Boldklub nu klar med den nye mand i rollen, og det bliver Piotr Haren, der forlod sit tidligere job for HIK i 2. division kort før jul:

”Vi er glade for, at kabalen nu endelig er gået op og at vi byder velkommen til Piotr i jobbet som A+træner. Piotr har med få år som undtagelse tilbragt et helt liv i fodboldbranchen, både som aktiv og træner, hvor han senest har vist sin dygtighed i HIK – både på ungdoms- og seniorniveau, hvilket er lige præcis i det spændingsfelt han skal arbejde hos os. A+træneren er vigtig for alle talentudviklingsklubber, og vi tror at Piotrs erfaring, baggrund og kompetencer vil gøre en forskel for de mange unge, talentfulde spillere vi har i vores klub” fortæller sportsdirektør Birger Jørgensen.

Fra sin aktive karriere vil de fleste Lyngby-fans fra 90erne huske Piotr Harens fem år og mere end hundrede kampe for De Kongeblå – om end karrieren som aktiv også tæller kampe for BK Frem, FC København, AGF samt flere af de danske ungdomslandshold. Efter karrieren på banen har Piotr taget T-træneruddannelsen og A-licens og arbejdet som ungdomstræner i KB og HIK, hvor han til slut fik en central rolle omkring førsteholdet i 2. division som assistenttræner og midlertidig cheftræner.

Piotr Haren starter sit job som A+træner med det samme.

Kunne du have interesse i at blive partner og støtte ungdomsarbejdet i Lyngby Boldklub, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk eller Partner- og netværkskoordinator, Rikke Baden Andersen, på tlf. nr. 2342 7829 eller e-mail: rba@lyngby-boldklub.dk.