Opstartsprogram for Lyngby Boldklub 2019

Efter en velfortjent vinterpause møder de kongeblå drenge ind i dag, hvor der venter fysiske tests anført det det nye trænerteam bestående af cheftræner Christian Nielsen, assistenttrænere Thomas Kjærbye og Mikkel Beckmann samt målmandstræner Thomas Villadsen.

Herefter venter en lang opstart frem mod første kamp i 1. division, hvor De Kongeblå starter på udebane søndag den 3. marts mod Hvidovre, og ugen efter venter første hjemmekamp på Lyngby Stadion mod Thisted FC søndag den 10. marts. Inden da er der dog spændende opgaver på programmet, hvor Malmø FF blandt andet kigger forbi Kongens Lyngby i januar måned, som kan blive et muligt gensyn med Anders “AC” Christiansen. Der er også en træningslejr planlagt i Tyrkiet, hvor der vil blive spillet to kampe. Ellers står den på danske og svenske modstandere i opstarten. Nedenfor kan I se programmet, hvor der er både datoer og forløbige tidspunkter.

Fredag den 25/1 kl. 13:00 – Lyngby Boldklub – Malmø FF
Fredag den 1/2 kl. 16:00 – Halmstads BK – Lyngby Boldklub
Søndag den 3/2-12/2 Træningslejr i Tyrkiet
Lørdag den 16/2 kl. 13:00 Hillerød – Lyngby Boldklub (Bliver spillet i Helsinge)