Lyngby Boldklub lancerer frivilligeportal

www.sammenforlyngby.dk er nu åben for frivillige-tilmeldinger fra alle jer fantastiske fans der gerne vil hjælpe vores elskede klub.
Som en del af det sammenhold vi har i verdens bedste fodboldklub rækker vi nu hånden ud efter alle jer der har givet udtryk for at I meget uselvisk vil hjælpe jeres hjerteklub. Tydeligheden af sammenhold og villighed til at hjælpe Lyngby Boldklub blev specielt klart da vi spillede mod Brøndby bare få dage efter at vores klub var blevet reddet fra konkurstruslen. Her støttede en stor flok frivillige op og hjalp til at kampen på Lyngby Stadion blev afviklet, og det er denne form for helt specielt sammenhold vi har omkring Lyngby Boldklub vi gerne vil bygge videre på.
På frivillighedsportalen er det muligt at melde sig til en lang række opgaver og blive en del af et fællesskab af mennesker der gerne vil hjælpe Lyngby Boldklub. Man kan eksempelvis melde sig som kampafvikler, steward, bod-personale eller som hverdagshjælper i klubben. Her vil man blive mødt af en bred palette af opgaver fra stadionklargøring til pakning af webshop-ordrer og kommunikationsopgaver. Fælles for alle rollerne er at man vil blive tilbudt en stor tak for hjælpen i form af kampbilletter, pølsemenuer og øl/vand.
Vil du gerne melde dig som frivillig så skynd dig ind på www.sammenforlyngby.dk og husk at det er helt tilladt at melde sig til flere roller.
Vi er alle sammen om Lyngby Boldklub – og sammen for Lyngby.
Nedenfor kan du se hvordan det gik da de frivillige, tilbage på en råkold februar aften, svarede på opråbet om hjælp.