Strudal: Næstved er et spændende hold

På søndag kl. 13:45 gælder det opgøret mod Næstved BK i NordicBet ligaens 8. runde, når de kommer på besøg på Lyngby Stadion. Vi har inden opgøret taget en kort snak med cheftræner Mark Strudal om træningsugen op til kampen, og de udfordringer, der venter i opgøret mod Næstved.
Strudal fortæller blandt andet, at Lyngby-holdet er klar til opgøret og har forberedt sig grundigt på modstanderen. Mark Strudal fortæller om forberedelserne:
”Vi har haft vores analytikere til at kigge dem igennem. Vi har selv, i staben, kigget på dem for, selvfølgelig, at have det bedste indtryk af dem overhovedet. Både i forhold til den formation de spiller i, og hvilken spillestil de har, og hvilke spillertyper de har, så vi altid er så godt forberedte som overhovedet muligt. Og igen selvfølgelig også, hvordan vi skal træne op til den her kamp” siger den kongeblå cheftræner.
Strudal kommer yderligere ind på de udfordringer, der venter mod Næstved, som han beskriver som et hold, der på visse områder minder om Lyngby. Han siger:
”Jeg ser flere udfordringer. Næstved er et rigtig godt sammenspillet hold, de har spillet sammen i flere sæsoner, kender hinanden rigtig godt, relationerne sidder i skabet og det er meget sjovt, at de ligner faktisk lidt os i formation. De har skiftet lidt mellem 4-3-3 og 3-4-3. De går også op med højt pres og er aggressive på samme måde, så det synes jeg er vældig spændende.”
Således er der lagt i kakkelovnen til et opgør mellem to hold, der ligner hinanden, og dermed må der siges at være gode chancer for en særdeles underholdende kamp.
Minder for livet bliver skabt på Lyngby Stadion, og skulle du have interesse for at følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, der kæmper for oprykning til Lyngby, så kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her.

Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Kevin Tshiembe forlænger til 2021
Læs også: Sammen For Lyngby – Den nye trøje er landet!
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.