Det Grønne Område bliver kongeblå partner

Den her nyhed har vi glædet os til at bringe jer. En af de store lokale virksomheder tilslutter sig nemlig Lyngby-projektet, hvor Det Grønne Område bliver kongeblå partner i Lyngby Boldklub. Det vækker stor glæde hos De Kongeblå, at den største avis i Lyngby-Taarbæk Kommune vil være en del af projektet, og man glæder sig til samarbejdet siger kommunikationschef, Kristian Maimann:
“Vi har en erklæret målsætning om, at vi skal have hele byen med, og derfor er vi rigtigt glade for at præsentere Det Grønne Område som ny partner hos Lyngby Boldklub. Det betyder meget for os, at Det Grønne Område går forrest og går med i vores projekt. Det Grønne Område er, udover at være en af Danmarks mest læste og bedste lokalaviser, en stor meningsdanner i området, og det er en vigtig partner, som vi glæder os til at samarbejde med” lyder det fra Kristian Maimann.
Hos Det Grønne Område er man også glad for det nye samarbejde, og man ser rigtig positivt på projektet med Friends of Lyngby ved roret:
“Vi synes, at det var rigtig positivt på mange niveauer, at Friends Of Lyngby reddede og overtog driften af Lyngby Boldklubs professionelle afdeling. Med Friends Of Lyngby har klubben nu den stærke, lokale forankring, som gør det attraktivt for Det Grønne Område og forhåbentlig rigtig mange andre, store lokale aktører at støtte op om kommunens sportslige flagskib” siger redaktør Lars Schmidt.
Det Grønne Område er lokalavisen i Lyngby-Taarbæk Kommune, og avisen når ud til mere end 38.000 læsere hver uge. I kan læse mere om DGO ved at klikke her.
Kunne du have interesse i at høre mere om det nye Lyngby-projekt, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk.