Lyngby Boldklub lejer målmand i OB

Målmanden Thomas Mikkelsen trækker Lyngby-trøjen over hovedet frem til nytår. OBs nummer 1 ankommer til Lundtoftevej på en lejeaftale.
Thomas Mikkelsen bliver dermed en del af Lyngby Boldklubs målmandsteam. Her styrer målmandstræner Claus Fallentin gruppen bestående af U21-landsholdsmålmand Oskar Snorre og U19-keeperne Oliver Funch og Alexander Jensen.
”Thomas er en dygtig målmand, og præcis den profil vi har kigget efter siden Mikkel Andersen skiftede til FC Midtjylland. Vi får en erfaren spiller, der har spillet over 60 kampe i Superligaen og som vores unge målmandsteam kan læne sig op af og lære fra. Thomas er, udover at være en dygtig målmand, en der bidrager til vores miljø og kan være med til at skærpe konkurrencen om positionen som førstekeeper. Vi er glade for at byde Thomas velkommen” lyder det fra sportsdirektør Birger Jørgensen.
35-årige Thomas Mikkelsen kommer til Lyngby efter 2 sæsoner i OB i Superligaen – inden da var målmanden en enkelt sæson i 1. division hos FC Fredericia samt en del sæsoner i FC Vestsjælland, blandt andet to år i Superligaen hvor Thomas Mikkelsen stod samtlige minutter i samtlige kampe.
Lyngby Boldklub og OB har underskrevet en halvårlig lejeaftale, der gør 190cm høje Thomas Mikkelsen til Lyngby-spiller frem til nytår.