Kim Ojo og Lyngby Boldklub ophæver samarbejdet

Lyngby Boldklub er dags dato blevet enig med Kim Ojo om at ophæve samarbejdet. Sportsdirektør Birger Jørgensen forklarer blandt andet ophævelsen med, at det giver økonomisk mening i forhold til det projekt, man er i gang med, men man har været glad for Ojo i klubben:
”Kim har altid optrådt professionelt i sin tid i Lyngby Boldklub, og han har altid bidraget med et godt humør i hverdagen samt scoret nogle vigtige mål i Superligaen. Men som tingene står nu er der for lang udsigt til spilletid, og derfor giver det både sportslig og økonomisk mening at ophæve samarbejdet” lyder det fra sportsdirektør Birger Jørgensen.
Kim Ojo kom til Kongens Lyngby for to år siden efter et ophold hos OH Leuven, Genk, Ujpest og Brann i Norge, hvor angriberen fik sit store gennembrud. Ojo har spillet 35 kampe for De Kongeblå med seks mål til følge. Angriberen fra Nigeria har været glad for sin tid i klubben:
”Jeg har virkelig nydt min tid i Lyngby, selvom jeg ikke har været glad over den manglende spilletid på det seneste. Klubben har været der for mig og behandlet mig godt, og jeg sætter pris på den støtte jeg har fået fra ledelsen og det nye trænerteam, selvom jeg allerede havde besluttet mig for at jeg ville videre og tættere på familien. Fansene har været fantastiske og gjort meget for mig, og jeg ønsker dem og klubben alt det bedste” fortæller Kim Ojo.
Lyngby Boldklub ønsker Kim Ojo held og lykke i fremtiden.