To partnere forlænger med Lyngby Boldklub

Vi kan bringe jer nyheden om, at endnu to partnere forlænger deres partnerskaber med Lyngby Boldklub. Der er tale om Restaurant Hvide Hest og HCH Consult. Det er vi selvfølgelig glade for, og vi glæder os til at fortsætte samarbejdet, der har været konstruktivt og værdiskabende for alle parter.
Restaurant Hvide Hest
Restaurant Hvide Hest ligger på Dyrehavsbakken, og den har blandt skovudsigt eller Bakken udsigt, og restauranten danner rammen om en markant anderledes oplevelse for familieudflugt og selskaber.
En klassiker på Hvide hest er deres lækre stegt flæsk ad. Libitum, som er stegt flæsk med hvide kartofler og persillesovs. En ægte klassiker! Så skal hele selskabet forkæles med den danske klassiker, skal i tage et smut forbi Hvide Hest. Hvide Hest ligger lige ved siden af Friluftsscenen, og der er derfor perfekt mulighed for at spise lækker mad og høre musik samtidig.
Restauranten har 1400 pladser i den ny renoverede restaurant, og i jubilæums salen er der plads til 500 personer samt 80 pladser i Heste pavillonen. Du kan læse mere om Restaurant Hvide Hest ved at klikke her.
Kunne du have interesse i at høre mere om det nye Lyngby-projekt, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk.
Læs også: Friends of Lyngby vil holde længere på talenterne
Læs også: Det Grønne Område bliver kongeblå partner
Læs også: Sydbank bliver kongeblå partner – Støtter ungdommen i Lyngby Boldklub
Læs også: Opdatering fra Lyngby Boldklub A/S – Friends of Lyngby sikrer ro på bagsmækken
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk