Lyngby Boldklub inviterer til fodboldfest og fælles fanmarch ved Liv i Lyngby

Ved årets “Liv i Lyngby”, som kommer til at fylde centrum af Kongens Lyngby lørdag den 1. september fra 10-18, kommer Lyngby Boldklub til at deltage i stor stil. Når vi siger Sammen For Lyngby, så mener vi det! Og vi kommer til at være til stede ved tre forskellige arrangementer i år, hvor vi glæder os til at klæde Kongens Lyngby i kongeblåt og holde en festdag i fællesskab med jer!
KONGEBLÅ FEST PÅ KLAMPENBORGVEJ I SAMARBEJDE MED LYNGBY STORCENTER 10-18
Vi får i år vores egen stand, hvor vi i samarbejde med Lyngby Storcenter flytter fanzonen fra Lyngby Stadion til Klampenborgvej. Vi vil gerne have Klampenborgvej helt i kongeblåt, og vi glæder os til sjov dag, hvor der vil være aktiviteter for hele familien, blandt andet:
– Salg af den legendariske Lyngby-pølse samt øl og vand
– Fodboldbilliard, Fodbolddart og jongleringskonkurrence
– Mulighed for autografer og billeder med Lyngby-spillere
– Salg af Lyngby-merchandise og billetter til Viborg-kampen
– Haakon kommer og leger, hvor han også er klar på en krammer, en high-five eller et billede
FÆLLES FANMARCH kl. 12:00
Kl. 12:00 vil der være fælles fanmarch fra vores stand på Klampenborgvej og op langs Klampenborgvej hele vejen til stadion. Lyngby Fans fører an, hvor de vil skabe stemningen med slagsange, så vi kan synge hele centrum op med Lyngby-sange og god stemning frem til stadion, hvor der er kampstart kl. 13:30 mod Viborg FF.
Du kan købe billet til Viborg-kampen fra 70 kr. i forsalg ved klikke her. Du kan også sikre dig et sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor man får adgang til ALLE hjemmekampe, hvor priserne starter fra 75 kr. Det kan du købe ved at klikke her.
SALG AF LYNGBY-PØLSEN I SAMARBEJDE MED DGO 11-16
Vi stiller også grillen op ved DGO teltet på torvet, hvor vi langer de legendariske Lyngby-pølser over disken, og man kan også få stillet tørsten med en kold fadøl, en kold vand eller sodavand.

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

AUTROGRAFER, BILLEDER OG FODBOLDSJOV I SAMARBEJDE MED SYDBANK 11-13
Fra 11-13 vil der være fodboldsjov i fællesskab med to Lyngby-spillere, der stiller op til autografer og billeder ved Sydbanks stand ved rundkørslen for enden af Lyngby Hovedgade. Der vil også være mulighed for fodbolddart, og Rasmus Klump kommer også til at kigge forbi. Sydbank vil også dele 200 fribilletter ud til Viborg-kampen efter først til mølle princippet.

Du kan følge de kongeblå drenge helt tæt på i første afsnit af vores dokumentarserie “Sammen For Lyngby”.

Det finder du ved at klikke lige her.

Vi glæder os utrolig meget, og vi håber at se en masse glade mennesker til skøn dag i Kongens Lyngby #SammenForLyngby
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Sammen For Lyngby – Den nye trøje er landet!
Læs også: Friends of Lyngby vil holde længere på talenterne
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk